Gå til innhold

Dere som er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er sexlysten deres? Her er jeg helt tappet, har overhodet ikke noe tenning, og har bare lyst å bli ferdig når vi holder på. Føler meg skikkelig ond som tenker sånn, og får dårlig samvittighet hver gang jeg sier nei, så da blir det til at jeg sier ja, selv om det er null glede i det, og bekken og magen sier nei.. Andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 3 svangerskapet mitt, og 3 gang jeg er i overkant lysten kan man si, er nok like plagsomt for samboeren min, som det er der mannen ikke får noe.. Han er sliten etter 12 timers arb dager, og vil bare få sove, hjelper lite når jeg nok så ofte prøver meg på å få sex :-/ prøver jo å være "flink pike" og la han være i fred til helga kommer, men er ikke lett når jeg blir tent bare han står/ligger for nært meg, prater til meg, ser på meg osv :-/

Skrevet

Er i uke 19 nå.

Det er veldig opp og ned, men nå er jeg i en "god" periode. Har aldri vært så kåt før.. ;) Og orgasmene er jo helt sinnsyke!! :D

Men har stunder hvor jeg føler meg feit, alt er æsj og sex er det siste jeg har lyst på... Mannen min har aldri mast, bare stått beredt når jeg er klar. Det hjelper ;)

Skrevet

Jeg er i uke 11 nå og jeg blir kvalm og vi begynner å kline så sex er ikke så høy oppe på ting jeg har lyst til å gjøre for tiden. Jeg håper virkelig det endrer seg for vi har ikke hatt oss på 3 uker og jeg får virkelig dårlig samvittighet...

Skrevet

Min er faktisk på vei opp etter tre harde første måneder. Har alltid fått skikkelig oppsving i sexlyst når jeg er gravid, det er heller mannen som sier nei, for han er så sliten hele tiden. Nå må det sies til hans forsvar at han jobber vanvittig mye og skulker heller ikke unna sin halvdel med hus og heim og barn.... ikke noe energi igjen etter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...