Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Altså jeg har lovet barna å dra i svømmehallen i morgen. Lenge siden sist, og så selvfølgelig fikk jeg mensen i dag. Jeg kan jo bruke tampong, etter en FLAU episide på stranden i sommer der tråden faktisk hang mellom beina mine så er jeg rimelig redd for at det skal skje igjen!!!:/ Dere som har mensen når dere skal i svømmehallen, holder dere dere hjemme eller??
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Ja men alle damer har mensen. Det forstår alle. Og at tråden henger mellom bena trenger du ikke ta så tungt Stikk å kos deg du! -hoy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Jeg holder meg hjemme. Syns det er ekkelt å bade med mensen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg bruker tampong. Her er badelandet veldig langt unna, og skal jeg avlyse hver gang jeg har mensen, så kan jeg glemme å lære barna å svømme i det hele tatt. Har også mellomblødninger ofte.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Når du har lovt barna så må du jo bare. kan ikke avlyse pga mensen:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 ok, dette høres kanskje litt sprøtt ut. Men du har bedt om råd, nå skal du få det... Selv tar jeg enten tråden å "dytter litt innenfor", da skal det endel til for at den detter ut. Eller drar/legger tråden bakover, som en g-streng. Eller i verste fall, hvis du fortsatt er engstelig, ta på deg en shorts over badedrakt/bikinien. Jeg bader alltid med det uansett...også fordi "bikinilinjen" min alltid blir rød og nuppete av salt og klorvann-og jeg syntes det er litt flaut... Kos deg på badet i morgen!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 bruk tampong og klipp tråden litt da? eller dytt tråden mellom de innerste leppene det gjør jeg
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Bruk tampong og dytt tråden inn mellom leppene;) hehehe.. Etter den flaue episoden din så kommer du nok aldri til å glemme å dytte opp tråden;) Jeg lover deg at den ikke kommer til å dette ned igjen, og i alle fall IKKE ned på utsiden av bikinitrusa. Er enig med de andre altså... Du kan ikke avlyse badeland pga mensen:p heeh
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Veldig enig med 12:25. Tenk deg de har gledet seg da!! ok, hvis du skal være så "pinglete", så bli nå med de, ta med deg en bok og sett deg på kanten mens de bader da... Ikke straff de fordi du har mensen likssom. Husker hvor mye vi gledet oss som barn
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Jeg bryr meg katten om tråden vises i dusjen, men er klart det er litt verre om den henger utenfor badedrakten. Jeg har badedrakt med litt bein på, sånn at det ikke er så himla nøye med bikinilinje eller tråd. http://www.gmax.no/produkt/221912(BC_2)/speedo-superiority-badedrakt-dame/
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 haha nå må jeg flire også takk for svar jenter! veldig greit med råd om slikt her...kan liksom ikke spørre samboer om slikt:P Men ja, vi skal i svømmehallen, og takk til deg som nevnte badeshorts/hipster..har nemlig en slik en i skuffen..så får heller bruke den selv om bikini toppen ikke passer til:) Får også prøve å legge tråden litt inn på siden.... Synes det var såå flaut da tråden stakk ut i sommer...haha...samboer som gjorde meg oppmerksom på dette mens jeg gikk opp fra vannet og ante ingen fred og fare i den nye fine bikinien min:)) hehehe HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 Jeg synes mensen, tampong og basseng er dødsekkelt... men når man tar i betraktning at svært mange uten tamponger og mensen driter i å dusje før de går i vannet, kan det egentlig være det samme. =P For min del kan gjerne pappan få ta barnet/a med seg når jeg har mensen, det _må_ ikke være meg
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 Her skal pappaen være med, ikke så lett når barna er så små og ikke kan svømme:) Han kunne fint tatt med eldste alene, men synes litt synd på 2åringen jeg da..så da for mensen mamma være med:P HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #15 Skrevet 4. november 2011 Altså vi skal gå alle 4:) Vi har en 2åring og 3åring, jeg hadde heller ikke dratt alene med de begge, er litt redd for å miste oversikten da:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå