Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Lurer på hva dere andre damer ønsker dere til jul i år?=) Kanskje jeg blir inspirert! Jeg klarer ikke komme på noe som helst egentlig,men vil gjerne gi samboeren noen tips,ellers vet jeg av erfaring at det kan bli veldig kjedelig.. Hehe.. Han er ikke særlig kreativ kan du si! Jeg er høygravid på julaften,skal få en liten gutt 1 feb,så det er liksom uaktuelt å ønske seg helgetur o.s.v. Eneste jeg kommerpå er Hunter gummistøvler,fordi jeg tenger støvler. Men det er jo ganske kjedelig da....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 hva med gavekort på din favoritt kles butikk. klær trenger du jo når ungen er født. jeg ønsker meg ny addidas jeans bukse. ønsker meg nye øredobber. ønsker meg ny vekse.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg ønsker meg en Bergansjakke av min mann. Må jo være genialt for deg som skal gå trilleturer. Jeg har tidligere funnet ting hos gullsmeden, men nå har jeg nok smykker o.l. Et annet år fikk jeg bakemaskin og det har vært noe av det beste som har kommet i hus. Ellers kan du ta en gallerirunde og finne deg et flott bilde.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 ønsker meg turntables jeg..hehe tror ikke det hjalp deg så mye da men (regner jeg med) og så ønsker jeg meg beats fra dr.dre hodetelefoner, fine de øretelefonene til lady gaga også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå