Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Smijern Black Design Englenips Gipsfigurer Store bryllupsbilder Brune møbler Syreluta møbler Brystpanel Plastblomster Glassbord
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Noe jeg syns er grusomt er folk som gjerne handler nymoderne møbler, men fyller opp med rot! Rett og slett rot! Hvorfor skal det være stilige møbler når det konstant er rotete? Tenker da på papir som flyter. leker, kaffekopper, askebeger osv osv... Så noen på oppgrader på tv som hadde det sykt rotete, og da tenkte jeg at de ikke trenger å oppgradere så veldig siden det så så jævlig ut...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 at alt av interiør er svart.. også sånn afrika stil.. med masker og nakene svarte damer på veggene..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Det styggeste jeg personlig vet er black design, gjerne med lime grønne gardiner, løpere osv. Jeg er heller ikke noe fan av det der veldig landlige bølgen som er nå med skilter og bokstaver og overfyllte stuer. Forsåvidt fint nok altså, viss det er veldig gjennomført (noe få får til), men det er så veeeeeeldig inn, og da blir det også ofte raskt veeeeelig ut. Begynner å bli lei det allerede.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 jeg syns det er kjempe stygt med tremøbler-eik furu+++ barokk stil møbler og overpynta hyller!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Åja, den der afrika stilen er gruuusom!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 For en nedlatende tråd! Er ikke alle som vill ha VINTAGE, RETRO, SHABBYCHIC osv. Ett hjem er ett hjem. Det kan være koselig fordet. ROT er en ting, det er bare ekkelt og teit. Men hva så om man har masse forskjellige farger og møbler ? Dere er slemme rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Synes det er litt ut med kritthvite møbler av alle slag. Hvit sofa, stuebord og stoler og skjenker, etc. Det synes jeg er litt harry.....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 SLEM?? nei vet du hva! vi sier jo bare det VI ikke liker.. det er jo ikke slik at hvis ei veninne av meg har afrikamasker på veggene, drar jeg ikke på besøk til henne.. alle har sin smak.. alle er jo forskjellige.. jg liker at alt er lyst, svigermor liker et "gammeldags" vandlig hjem med en del krimskrams i hyllene.. slik er det bare...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Svart skinnsofa Furu Bombay Fotball etc. effekter 90 tallsfarger som plen grønn og plommerødt Store høytalere/anlegg
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Den stilen er helt ut nå da, du må følge med =)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 eh, er vel ingen her som henger ut noen fordi de har den ene eller andre stilen, må da være lov å si hva man liker og ikke.. enig i at for mye rot og dill er skikkelig fælt, liker det koselig og lunt men litt "minimalistisk" også.. sort skinnsofa, lime gardiner er jeg heeelt ferdig med.. hehe. for mange stiler blandet er heller ikke fint synes jeg.. trehvitt og ubehandlet panel liker jeg heller ikke.. og vegger der det ser ut som folk har hengt opp alt de eier.. og filleryer.. omg.. synes de er grusomme.. hehe.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 rotete hyller, rotete gulv av overfylt med stæsj. duker i stua i bare ulike farger. masse møbler i ulike farger. masse rot på kjøkkenbenken. overfylt med blomster. stearin lys overalt. det nyeste på moten av interiør hele tiden. vegger med hull i etter at bilder blir flyttet rundt på hele tiden. blader som ligger og flyter. fruktfat med gammel frukt. møkkete ovn med fett lag etter matlagning. overfylte vegger av masse bilder.. da masse bilder. hybelkaniner,
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #15 Skrevet 4. november 2011 Syns ikke om slike tråder i det heletatt. Og jo det er faktisk folk her inne som er slik at de ser ned på folk med feil tapet eller stuebord. Så forstår at mange kan føle seg tråkket på.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #16 Skrevet 4. november 2011 haha, henger meg på den med store høytalere... hva er vitsen liksom.. tar jo bare plass og ser jævli ut
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 Det er forskjell på harry og hva som er stygt mener nå jeg. Personlig synst jeg det er stygt når alt er likt. Når det bare er hvitt eller bare svart på alle møbler og alle pyntegjenstander. Men harry det er for meg en slik "grand italiensk sleik stil" eller "pakistaner møter såpeopera". Store dominerende møbler som gjerne er hypermoderne, gull over alt og alle pyntegjenstander er knusbare eller lyser i mørket. Det er også veldig harry med store bryllupsbilder på veggen - heng dem på soverommet!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #18 Skrevet 4. november 2011 Enhver får da innrede som man trives med. Ikke min jobb å kritisere, selv om jeg ikke vil ha det sånn i eget hjem Tenker også at mange av dere ikke har særlig god økonomi, og da bør dere ihvertfall ikke kritisere likesinnede, som kanskje har innredet etter hva de har råd til. Det koster gjerne å oppgradere til dagens mote, som de fleste av dere følger. Har sett såpass mange hjem at jeg vet at de fleste går etter moten, men det koster å holde seg der. Så nå er ikke shabby shic mote lenger, men når man innredet sitt første hjem, så var det kanskje det. Så koster det å kjøpe inn alle detaljer for å få det "natur", med hjortetakker på veggene. Noe jeg aldri skal ha. Vel, trives folk i sitt eget hjem, så er vel det bra nok?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #19 Skrevet 4. november 2011 Selvfølgelig, var ikke DET som var spørsmålet =)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #20 Skrevet 4. november 2011 Veggskilt eller vegg-ord. DET er det mest harrye jeg kommer på akkurat nå. Fysj... Folk som skal ha det sååå moderne liksom, så shabby chic siden de har kjøpt seg et veggskilt. Resten av møblene består av skinnsofa, megastort salongbord (gjerne i tre-farger, altså eik etc.), veggseksjon osv. Er heller ikke glad i folk som ikke henger bildene sine rett, men et nytt bilde på hvert hjørne (hjørnet av bildene), altså diagonalt. Eller sånn liksom bølgete. Det er det jeg kommer på av folk som skal innrede sååå moderne, men tabber seg loddrett ut.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #21 Skrevet 4. november 2011 Askebeger inne.....(ute og forsåvidt...)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #22 Skrevet 4. november 2011 Alt av skrift og bostaver, på vegg og hyller. KUN på barneromsdøra for å fortelle hvem sitt rom det er er ok. Alt hvitt. Spy. Bombai møbler. Svart skinnsofa. Urk. Trekanta bord. Kjøkkenskap som ikke når opp til taket.( 70-80 talls.) "Velkommen blomst". Stjerner på puter, tepper, matter osv. Lexingington puter i sofaen. Hallo? Blondeduker. Ingen bøker. Kantete sofaer. Finnes det noe mindre pent- og innbydende? Sofaen rigget til utelukkende mot en stor flatskjerm. (Get a life!)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #23 Skrevet 4. november 2011 Sånne bokstaver man setter på hylla med foreksempel "home" eller "love" alle på luksusfellen har disse. Hva er vitsen med å oppta plass med sånne? og furu er stygt
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #24 Skrevet 4. november 2011 Å herregud! Jeg har både hvite møbler og glassbord! Det betyr altså at jeg er harry??
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #25 Skrevet 4. november 2011 Det som er aller mest harry er de som følger trendene konsekvent. For to år siden var det shabby chic, og da var det engler, rosa og blonder over alt. Samt skrift på veggene eller bokstaver her og der. Nå er det alt som er natur, hjortetakk, skinn, rekved osv. Om enda to år er det noe annet. Klarer man ikke å finne sin egen stil oppi alt dette som er moderne akkurat nå, og følger moten konsekvent, da er man blodharry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå