Gå til innhold

Unge jenter og gamle gubber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg som er gammeldags, men jeg blir så kvalm og provosert av jenter som er sammens med gubber.

Ei mor på barnehagen er ca 25 - 27 år og mannen hennes er nærmere 50 tror jeg! Sammen har de en datter på 4 og nr 2 på vei. ÆSJ!!

Jeg mener, de stakkars barna kommer jo til å vokse opp med en pappa som går med rullator! Tenk, hvor mange ganger de stakkars barna kommer til å høre : Er det bestefaren din?

Så utrolig egoistisk av disse foreldrene synes jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis har du ingenting med hvordan andre lever sine liv. Så lenge barnet har 2 gode foreldre, syns jeg aldersforskjellen er mindre viktig. Du vet tydeligvis ikke hvor gammel faren faktisk er!

Skrevet

Dette var et temmelig tåpelig innlegg. Med tanke på : Hadde det ikke vært for den unge jenta og den gamle gubben så hadde ikke dette barnet/disse barna vært her..

Enig med 11:00 , så lenge barna har det godt så kan man ikke utsette noe på foreldrenes alder?

Hva så om han er en godt voksen mann? Er da mange barn som lever uten en pappa.. Eller som lever med en pappa som er fullstendig dust.

Mye bedre med en pappa som er tilstedet og oppriktig gjør det han kan for barna sine.. Tross alder!

Skrevet

Ja, for det e jo mye bedre for barna å vokse opp med en egoistisk snørvalp som flyr på byen i hytt og vær og puler andre damer enn mora dems på si, spiller data halve døgnet og sitter i sofaen og piller seg i nesa resten av tiden.

Så lenge han bare er 25, mener jeg.

Riktig alder er selvsagt det viktigste her i verden.

Skrevet

heh.. jeg har en veinnne som er 21 år, å er sammen med en på 56.. han erl eldre enn begge foreldrene hennes.. å de ble ilag når hun var 19... jeiii...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Å få barn er egoistisk i seg selv. Du får barn fordi du har lyst på barn, familie, fortsettelse av slekta osv. Du får vel ikke barn som veldedighet overfor samfunnet eller for å skaffe staten nye skattebetalere?

Når det gjelder alder, er det utallige innlegg her om fedre på 20-30 år som puler alt med puls, ikke gjør en dritt i huset, er respektløse, drikker hver helg, MÅÅÅÅÅ ha "kompistid", "datatid", "alenetid" osv. Og fedre som aldri følger opp samværet og overlater barnet til mora si eller barnevakt. Ikke noe rart noen jenter foretrekker eldre menn?

Samtidig har alle forskjellig smak og forskjellige ting som gjør dem lykkelig. Noen liker tjukke menn, noen veldig tynne, noen langhåret med barn, noen uten hår, noen yngre enn seg og noen eldre enn seg. At to mennesker som elsker hverandre vil stifte familie, er ganske naturlig etter min mening.

Skrevet

Så lenge dom har det bra sammen ,så har vel ikke alderen så mye si syns jeg!! Barna har det nok like bra med en far på 50 :)

-bø

Skrevet

Jeg er enig med hi.

Det er ekkelt.

Skrevet

Absolutt enig.. Skulle te å skrive det samme selv.

Hva med meg å mannfolket da ? 11 år eldre han. Møttes da jeg var 16! Forferdelig det tenker jeg...

-hoy

Skrevet

Ekkelt ja, men må innrømme at jeg heller ville hatt en 50 år gammel gubbe (som bryr seg om våres barn) som far til mitt barn istedetfor den faren mitt barn faktisk har. Som ikke bryr seg i det hele tatt, betaler ikke bidrag osv.

Heller en velfungerende god gammel far enn en ung (deilig) ansvarsløs drittsekk.

Skrevet

Jeg lurer litt på hva slags menn det er som blir sammen med noen som er 30 år yngre enn seg selv. Synes det er på grensen til pedoaktig. De kunne dessuten vært døtrene deres. Tror det ofte er umodne menn som har problemer med kvinner på sin egen alder.

ÆSJ sier jeg og. Minner meg om gamle stygge norske menn som er sammen med nydelige modelllignende Thai-jenter som ser ut som de er 12 år (men som sikkert er 18). Hun må ha sex med en stygg mann med ølmage, ekkelt ekkelt ekkelt!

Skrevet

Så lenge barna har gode stabile foreldre som elsker dem så ser ikke jeg helt problemet med fars ( eller mors) alder.

Skrevet

Hvordan vet du at hun er 25-27?Kanskjer hun holder seg ung med botox etc.

Men sånn ellers er jeg ganske enig med deg hi.

Skrevet

Kjenner også en jente på rundt 21, som er sammen med en på 42

Hun er psykiatrisk og har skremt vekk alle sine jevnaldrende ,så hun tok til takke med det hun fikk. Han er ikke noe frukfat selv, så han tok vel til takke med det han fikk han også

Skrevet

samboeren min er 12 år eldre. jeg er sammen med han fordi jeg faktisk trives med han og vi har felles interesser. han er med meg fordi han trives med meg, kunne tenke seg å få barn og slå seg til ro med meg. Ingen av oss er stygge (ikke modellmateriale heller) og desperate. vi eier sammen, har barn sammen og tilbringer stort sett all fritid sammen. jeg er 20.

Er så lei av folk som dømmer andre uten å vite en dritt bortsett fra alder. når der kommer til vårt forhold sier ALLE som kjenner oss at de glemmer at det er en aldersforskjell!

forøvrig er det "ingen" som reagerer på aldersforskjellen og synes det er ekkelt når de er 45 og 65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...