Gå til innhold

Eg er så irritert på min FAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk kontakt med min far for 10 år siden og når jeg får besøk så kan han provesere kven som helst med BIBELE og troen til BIBELEN. Han påstår at han kan målbinde ein muslim eller meg om han vil med BIBELENS ord. Har så lyst og gryte bibelen lankt opp i revaholet og be han dra dit du kom fra og at på mysse alt kontakt med meg og mine barn. Og mine siste ord til han da kva godt fekk du av og ha den holdningen til den troen.

Måtte få ut litt forbannelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett å ha kontakt med familie som lever et helt annet liv enn seg selv. Du kan nok ikke gjøre så mye med det...eller jo...du kan lese bibelen og lag en huskeliste av alt vrøvelet som står der. Når han begynner å gnåle kan du svare tilbake med dagens syn på eventyret. Sakte men sikkert målbinder du ham litt;) Kanskje han slutter å messe etterhvert..

Skrevet

Takker for svar.

Blir så provisert over at han kan målbinde ein muslim og prøver og sette meg fast og. Det rare med heile greia er at han ikkje trur på Lisa Wiliam, åndenes makt og ufo styr. Men når jeg sier kven som skapte jorda og i bibelen står det om satan. Så kor kommer Lisa wiliam og etc fra da då ? Da sier pappa det er satan som snakker igjenom dei. Men satan står i bibelen og da må du som retter meg etter bibelen tro på satan.

Skrevet

Hvis du luker vekk skrivefeilene og velger om du vil skrive nynorsk eller bokmål, så blir det letter å henge med i teksten..

Skrevet

Er eg eit dårligt menneske for at jeg har problemer og skrive ?

Skrevet

Uff! Slik har jeg det med min mor. Jeg har sagt at religion er forbudt tema med meg i hus!

Skrevet

ja her inne er man et dårlig menneske pga alt

Skrevet

Ingen som har sagt at du er et dårlig menneske fordi du har problemer med å skrive.

Det ble sagt at det blir enklere å forstå deg om du holder deg til ett skriftspråk.

Og det er jo helt sant.

Skrevet

Jeg tror heller ikke på åndenes makt, Lisa Williams og sånne som tjener penger på å "se" ting. Men så er jeg heller ikke kristen, da.

Skrevet

Men du fårstår HI for det vel. Snakk om og vere trangsynte folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...