Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Går i fjellet og skogen med hundene, så jeg har hatt alle dagene med det. Ca 45 min-60 min hver dag. Burde ha litt styrketrening også, sluntrer unna der.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 på vei til min tredje nå. Jeg er høygravid, men svømmer
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 2 økter med jogging. 10km på 60 min. Noe mer får jeg ikke tid til.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Har bare hatt en økt, en løpetur på 12 km, men pulsen og pusten min var helt på styr så jeg har innset at jeg bør være litt forsiktig en liten stund til. (har hatt en runde med et ukjent men meget ubehaglig virus) Skal prøve meg litt forsiktig igjen i dag.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Trener hver dag, jeg. Trener tolmodigheten! Foruten om det har jeg vært på jobb, reist hjem, laget middag, hentet barn, spist og reist avgårde på jobb på kvelden. Så nei, tid er noe dritt!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Vanligvis trener jeg 3 ganger i uken, men denne gang har det bare blitt en time pga sykdom. Jeg trener vanligvis kardio da jeg prøver å gå ned i vekt. Begynner fullt med styrke etter jul.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Mandag 35min styrketrening (level 1, Jillian Michaels 6 week 6-pack) og svømte 1000m Tisrdag 1 time rolig på ergometersykkel, inkldert 3ganger a 5min med manualer hvor jeg trener armer og skuldre mens jeg sykler rolig Onsdag, jogget ca 15 km Torsdag,- styrke/kardio, level 2på Jillian MIchaels 6week.... i dag jogger jeg til svømmehallen 9km, eller tar 1t på elipsemaskin før vi drar. I morgen level 1 påJillian Michaels Søndag håper jeg på en joggetur på 8-10 km...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Har ikk hatt en eneste treningsøkt denne uka. Men jeg har gått en time på tur med minsten i vogn da. Har ikke gidd eller ork til å trene skikkelig etter jobb, skole og skoleoppgaver...
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Null. Har ikke tid og har svært dårlig helse. Så her sitter man og forfaller hehe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Herregud 11:49.......Hvordan klarer du å få tid til så mye????
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 Spinning 45 minutt, 45 minutt bodywork, 1 t innebandy, 2* 30 min rask gange/jogg på tredemølle, så det blir 5. Planlegger 60 minutt spinning og ei styrkeøkt seinere i dag. Og regner med at jeg rekker et par turer til på tredemølla før uka er omme.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 1149 her..Det er rett og slett ikke så vanskelig og tidkrevende som det virker...: Jeg starter jobb mellom 0630 og 0700, er hjemme før 1500 hver dag. SÅ er det middag, gjør lekser med jenta mens jeg lager den, vi spiser sammen alle sammen, så rydder jeg vekk.. På mandag: Den treningsvideoen tar 40 min, så jeg går opp på loftet og gjør den rett etter oppryding,- mens barna ser TV, tegner, eller spiller...Fra 1700 og utover er jeg da ferdig, og kjører barna hit og dit om det er noe, eller vi drar på besøk, eller er ute og finne rpå oe... Svømminga er 1930, da sover minsten og eldste er i seng.... Onsdag: Joggeturen på 15km er mens jenta er på turntrening 2 timer. Tirsdag: Sykkel 1t er etter barna er i seng (1930 til 2030) Torsdag: Samme som på mandag. Rett etter middagen er fortært.. Dagens økt evt jobbing/elipsemaskin er mens barna ser film (de har jo vært på skole/barnehage, og skal til svømming)/er ute og leker, eller jeg starter 50 min før mann og barn til svømmehallen... Lørdag er det bare 40 min trening til video. Det tar jeg når barna likevel har en lekestund, ser TV, eller noe..Er jo ferdig på en knapp time med ombytte, trening, dusj og påkledning....Enten fra morgenen av eller når mannen begynner på middagen som spises i 1800 tida... Joggeturen på søndag er rett etter frokost..Gjerne fra 0900 til 1000....SÅ er resten av dagen til familieaktivitet..Noen gang tar mannen seg en joggetur rett etter meg...Han trener også 3-4 ganger i uka, men han gjør det alltid på kvedstid, utendørs... Alt går på planlegging altså, og ikke minst lyst,- også må man føle at 30 min er nok noen dager når det er som travlest..30 min er MYE mer enn ingenting..Har bl.a Jillian MIchaels "30 days shred"..Super trening som tar under 30 min til DVD starter til man er ferdig tøyd ) Også tar man lengre økter når muligheten byr seg..Som og jogge til svømmehallen, eller mens barna er på trening selv.. For vil jo ikke føle at jeg mister tid med barna for å trene heller. Så jeg trener mest i hjemmet......Etter barna er i seng for kvelden:o) Må legge til at jeg begynte og trene bevisst for 7 år siden..Med 3 økter i uka...Og det tok meg 3-4 år før trening hver dag (nesten) var vanlig og ikke noe stress og få til..Nå er det en livsstil, og et must...Jeg sitter tross alt 7,5t på kontor hver dag. Da er 1time aktivitet daglig, i form av trening, egentlig ALT for lite.......SÅ jeg sitter ikke foran data eller ser mye på TV på ettermiddagene...Frigjør mange timer der..til trening/husarbeid, besøk osv )
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #16 Skrevet 4. november 2011 To på totalt 4 timer! Trener Taekwondo
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 2 ganger. Trent zumba, pilates og styrke. I tillegg har jeg svingt meg med rockeringen denne uken, og gjort tungt husarbeide 2 av dagene denne uken. Sånn at jeg ble svett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå