Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg er lykkelig gravid!! Testet positivt og er veldig glad Gratulerer til meg og mannen og våre to barn:D Andre som er lykklige gravide? Masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 GRATULERER! :) :) Unn deg en ekstra god lunsj i dag og nyt tiden som kommer. Gode tanker til deg:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Så hyggelig! Gratulerer og lykke til i månedene som kommer. Jeg er også lykkelig gravid med barn nr tre - så lenge det varer To uker til termin i dag. Rart å tenke på at jeg nok gjør dette for siste gang - det får vel holde med tre barn, kanskje... Uansett - kos deg i svangerskapet! Denne unike tida opplever de fleste av oss bare et fåtall ganger i livet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Gratulerer!! Lykke til i tiden framover. 47 dager igjen til termin her
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Tusen hjertelig takk for det! Er så glad at jeg tror jeg sprekker snart Masse lykke til dere andre med fødslene og møte med babyene. Verdens beste følelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå