Gå til innhold

Jeg er litt stolt av meg selv.... og takknemlig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg jobbet ut tiden dere, og tar permisjon :D Det er jeg veldig glad for at jeg har hatt muligheten til.. Jeg sier ikke at alle har muligheten dere, så det er ikke kritikk til noen i det hele tatt.. men kjenner jeg synes det er greit å ha holdt ut til siste slutt, så jeg vet det går an.. (Dette er barn nr 3 og jeg har kun hatt en sykemelding i mitt liv.. den fikk jeg etter en spontanabort.. da var det vanlig med 3 dagers sykemelding sa legen..)

Jeg vet jeg er heldig med god helse.. på de 10 årene jeg har jobbet på arbeidsplassen min har jeg kanskje hatt 3 egenmeldingsdager på meg selv.. jeg får også syke unger, så de har jeg vært borte med... Men når jeg kjenner folk (både nær og fjern) som blir mye syk og har mye plager, så setter jeg stooooor pris på å få være frisk og rask..

Men nå kjenner jeg at jeg er VELDIG klar for permisjon!!! Jeg har vært veldig sliten i de siste ukene, og trenger overskudd til de eldre ungene.. Har også verket en del når jeg har gått..

Jeg håper ungen holder seg på plass en liten stund til, slik at jeg kan gjøre unna til som må gjøres klart til h*n kommer ut... Og kanskje få unna litt julehandel :D

Ha en super helg alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Fortsett sånn! :) flere skulle ha vært som deg... (og meg!!)

enste vi får gjort med de som ER syke er å ønske de god bedring... og de som vil være "syke", de fortjener ingen sykepenger, og ikke jobb heller....

lykke til med fødsel, ny baby og kos deg, goood jul! :)

Skrevet

Kos deg i permisjonen, det er velfortjent nå og du har all grunn til å være stolt av deg selv :o)

Jeg skulle ønske jeg kunne jobbe frem til permisjonen, men bekkenløsning og småbarnsavdeling er lite forenelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...