Eskimo Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg er normalt ganske liten, men jeg var ganske kvalm de første ukene. Så, resultat av å ikke orke å trene og å spise hele tiden for å holde kvalmen borte er noen kg ekstra. Jeg VET at jeg skal slappe av med det, men nå kjenner jeg på hele meg at jeg har lyst til å legge meg i hardtrening og spise magert for å ta av de kg. Jeg føler meg tykk:( har gått igjennom en graviditet før og la på meg senere i graviditeten, men denne gang så føler jeg meg som en oppblåst søppelsekk.... Noen tips?
Tess30 Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 sånn er det desverre når man er gravid for mange. Man ska ikke slanke segnår man er gravid. Det kommer til å rase av under ammingen:))) kos deg med den lille i magen!
Tweak Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Det du gjør er at du kutter ALT av godteri og snacks og fokuserer på å spise normalt og sunt. Og så holder du deg aktiv også. Jeg måtte kostholdsregulere svangerskapsdiabetes og gikk ned i vekt under graviditeten. Det var ikke slanking det var omlegging til sunt kosthold. Null kaker, null sjokolade, null brus, ikke pannekaker til middag og spise kun til jeg var mett og ikke noe lenger.
Eskimo Skrevet 4. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2011 Takk for gode tips!Gleder meg jo til magen (som allerede har begynnt å vist) men det var de lårene da.. Tenker jeg får bare kutte ut ALT usunt, men spise meg mett, så føler jeg meg bedre etter hvert, suplert med en god gåtur, så vil vel psyken iallefall "føle seg mindre tykk".
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg har fått digre lår og rompe tidlig i alle mine svangerskap, men det er ikke mer enn at det går å bruke vanlige klær/bukser (bare magen som er i veien) Det bare føles veldig ille! Og den magen som kommer først, før uke 16-20 er jo ikke skikkelig gravidmage heller så jeg skjønner veldig godt hva du mener... Men hold deg til det de andre her sier så går det av seg selv, og alt forsvinner stort sett under amming likevel... Jeg har kun noen få uker igjen av mitt 3.svangerskap og har lagt på meg nøyaktig like mye som jeg gjorde med de to første. Og jeg vet at alt forsvinner etter fødsel. Bena er allerede fulle av vann. Jeg har spist sundt hele svangerskapet og det er kun magen som er stor, ikke det andre. Jeg har heldigvis aldri hatt lyst på hverken kaker, sjokkis, brus eller andre søte/usunne ting i noen av mine svangerskap... Enda jeg til vanlig er veldig glad i det... =))
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Jeg har det på samme måte som deg. Men regner med at når magen kommer for fullt, så er disse ekstra kiloen gjemt vekk så prøver å ikke tenke så mye på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå