Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Tror jeg blir gal, klør som et helvete nedentil. I sjede"inngangen..indre kjønnsleppene og litt på siden av dem. hadde en gammel tube av canesten liggendes som jeg har smurt på, men lurer på om den er for gammel..funker ikke. Har smurt til og med smurt på naturell jogurt. Hatt en tampong dynket i jogurten til og med. Nå har jeg gått over til aloevera gele, for i kveld er det ille. Har hatt det i i ca 4 dager. Huden der jeg klør kjennes litt knudrete ut, eller har små nupper på en måte. har ikke utflod så vidt jeg vet. Har tatt 3 paracett for jeg må få sove, men jeg klør jo så konstant. Hva pokkern ska jeg gjøre nå??? Skal på apoteket first thing in the morning for å kjøpe canesten piller og krem. Noen forslag tl hva eg skal gjøre inatt? jeg blir GAAAAL!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Huffda, du har fått en skikkelig en. Nei, det virker jo som du har gjort "alt etter boka" til nå, så klarer ikke komme med noen hjelp:( Siden den er så kraftig må du nok bruke pillen. Kjøp inn to pakker slik at du sikrer deg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Hvis du bor sentralt finnes det vel nattåpne apotek?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Bor ganske sentralt, men nei..ikke noe nattåpent gitt hadde gitt alt for innsovningstabletter eller noe i den duren nå . Nesten så jeg vurderte legevakten, men syns på en måte at det er utrolig flaut å komme med et sånt problem midt på natta hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå