Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 For det finnes vel flere forskjellige typer? Noen man kan gjøre opptak av fosterlyden/hjerteslagene med? Eller kan man det med alle.. eller? Noen erfaringer? Noen anbefalinger? Og hva koster de? Er blitt tipset om en i teknikkmagasinet, men ser ikke ut til at den har opptaksfunksjon? Den koster bare 350, synes det var en fin pris..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Angelsound er vel et eget merke doppler? Og merker finnes det mange av. i alle prisklasser og med ulike finesser Vet ikke om det er Angelsound som har skiftet navn, men den de har på Teknikmagasinet nå heter CareMaxx. Den har ikke opptaksfunksjon i seg selv, men det følger med en kabel for tilkobling til og opptak på pc(visstnok), men dette fant vi aldri ut av hvordan fungerte. Skulle jeg kjøpt en nå(og om jeg hadde bedre råd enn hva jeg hadde når jeg kjøpte) hadde jeg kjøpt en med display som viser antall hjerteslag. Da har du f eks Angelsound Fetal Heart monitor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå