Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Er det deg? Tihi. http://www.dagbladet.no/2011/11/03/tema/bolig/klikk/18879479/
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 For å si det sånn - jeg har min smak og min stil, og driter loddrett i hva andre mener. hehehe.. "interiøreksperter".. ja, sikkert i sine hjem. Men her hos meg er det jeg som skal bo, og ikke de
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Haha! Shabby Chic nevnes flere ganger i artikkelen. Oi..likevel leser folk disse bloggene til disse damene. De er jo helt ut jo! Nei, nå må de begynne å bruke tusenlappene på helt nye gjenstander for å holde på leserne snart!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Jaja, hver sin smak. Liker litt av hvert jeg, og sammen blir det ... ja jeg vet ikke ... min egen personlige smak og stil... og det får være opp til hver enkelt hva de har og hvordan de har det
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jeg har ingenting av det som står på lista! HAH! Har aldri likt den der shabby chic stilen heller! 7 Eller jo, ungene har man united sengesett!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Det er ikke meg, hihi! JEg har aldri falt for shabby chic-stilen, og synes det er lenge mellom hver gang jeg finner en interiørblogg som faktisk er inspirerende... Men når lillebror blir stor og vil ha man.utd-sengetøy, så får han det nok. Barnerom lager jeg gjerne på barnas premisser!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Heldigvis bryr jeg meg fint lite om hva interiørsnobbene mener
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Eh, TENK om JEG hadde gått til dagbladet med MINE meninger om interiør a..... Det er EN person som har sin mening, alle liksom skal "følge".. teit... er glad alle har hver sin smak og har det de liker i sitt hjem... på jobb og andre offentlige steder kan man ha det som man vil.. men i sitt egent hjem, der har man hva man vil, om det er furu, ikea, alt er hvitt, eller chabby-stil... hurra for selstendige folk som ikke lar seg rive med "ekspertene".. (nei jeg føler meg ikke truffet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå