Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hva slags sykdommer kan man få? Kan barn få de samme sykdommene?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Tenker du på ville rotter og mus?? Og hvordan da tenker du på? Man blir ikke syk hvis man har mus i kjellern vil jeg tro, for da hadde vel alle barn på landet vært syke. Og by barn pga rottene rundt omkring..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 JO, man kan bli veldig syk av å ha mus og rotter i hus. Særlig hvis de tafser på matvarer, eller skiter i noe du får i deg.. Hørt om musepest f.eks?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 grunnen til at jeg lurer er at dattera mi er syk, og legene finner ikke ut hva det er. Også kom jeg plutselig på at vi har et rotteproblem her i borettslaget, og faktisk har vi rotter mellom etasjene her og ute i boden (det er ikke mange, kanskje bare ei) Kanskje de burde teste henne for sykdom relatert til dette hvis det kan være en mulighet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Selvsagt hvis de er på maten din, men bare å ha de i veggene er jo normalt til en viss grad på landet da. Men er de inne i skapene dine og på maten så er det jo selvsagt ikke bra. Derfor jeg spør hvordan hun mener da!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 http://www.ehow.com/list_6656329_types-diseases-do-rats-carry_.html
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Det bør du absolutt nevne, for å isåfall utelukke det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå