VenterPåNoeGodt Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Er 5 dager på overtid, og meget lei... Det eneste rådet for å hjelpe på prosessen som vi har hørt faktisk virker, er å ha sex, da prostaglandinene i sæden er med på å modne livmorhalsen... Så skrid til verket, tenker vi da, her må det gjøres en jobb!! :-) Men....min bedre halvdel liker ikke tanken på sex nå, da han ikke klarer å legge vekk hvilken skapning som ligger like der inne med hodet ned... (ja, han vet det ikke er en reell fare for babyen, men det skal ikke mye til før man mister lysten når tanken først har satt seg:-) Løsningen ble at han ordnet litt på egen hånd i en kopp, og så samlet han litt opp i en engangssprøyte (sånn liten en som blir brukt til å måle opp hostesaft etc), som jeg tok med meg, la meg med bena høyt og sprutet inn i skjeden... Jadda. Har ikke hørt noen som har gjort det på denne måten før, så vet ikke om vi er helt på jordet nå....og om det vil ha noen som helst effekt....men i nød lærer naken kvinne å spinne, er det ikke det de sier??? (eller fanden spiser fluer alt etter som)
jadaneidaså... Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Ha ha, artig vri! Ikke aner jeg om det hjelper, men krysser fingre for at du snart kjenner noe
Mem Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 He, he...det var jo også en måte å gjøre det på! Lykke til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 He he, festlig måte å få ordna det på =) Håper det gjør nytta si også da.... Lykke til med fødsel og alt som følger med =) =)
Happy2BeMumTo3 Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 He he så bra! Har tenkt tanken selv Prøv å gjør det flere ganger om mannen din får til ;-))) Lykke til!!!
VenterPåNoeGodt Skrevet 4. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2011 ....dessverre ikke noen effekt ennå da.... Det burde antageligvis gjentages ja.... vi har ikke kommet så langt ennå:-) *kjøpe større engangssprøyte???* (hehe...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå