Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Har aldri blødd særlig mye når jeg har mensen, holder stort sett med et truseinnlegg og blør heller aldri mer enn et par dager. Men denne ganen er det helt syke mengder. Når jeg tar i tampong tar det bare ca. 20 min før den er så "full" at det begynner å lekke. Så var på butikken og fikk tak i noen store tamponger, og da tok det ca. 45 min før det begynte å lekke. Så da må jeg ha bind i tillegg. I dag skulle jeg i møte som varte i to timer og hadde da tampong (som jeg satte i før jeg gikk på møtet) og nattbind(!). På slutten av møtet kjente jeg bare at det var ferd med å gå galt (kjentes ut som om jeg hadde på med en søkkvåt tissebleie), og da jeg kom på do hadde jeg blødd gjennom trusa og nedover lårene og innsiden av buksa:( Når jeg sitter på do så drypper det konstant bod (i går var det tilogmed nesten sånn at det heller rant enn å dryppe) Jeg er som sagt vant med sparsomlig mens, så det kan jo hende jeg er helt uvitende her. Men er det normalt med SÅ? Mye?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Mine blødninger har forverret seg etter fødsel. Bare satt på do og følte at jeg fyllte opp skåla. Kom meg til lege til slutt og fikk noen tabletter som bremset det opp litt. Jeg også blødde igjennom alt som var. Reiste meg opp fra sofaen og blodet rant på gulvet... (det var da jeg hysterisk kontaktet lege) Hadde styrtblødning etter fødsel, så livredd for hva som skjedde. Om jeg var deg så ville jeg fått en time hos legen og fått sjekket litt oppi der. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 ok. Er 3 år siden jeg fødte sists. Men til sammenligning så blør jeg mer nå enn jeg gjorde ved renselsen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 eg er prøver og denne gangen fikk jeg positiv test 3 dager før ikm, så testet jeg ikke igjen før IKM, da var testen en svaaaak positiv, og jeg begynte å glede meg. Testen to dager etter IKM viste imidlertid negativ. Og så kom da denne mensen 5 dager etter IKM. Jeg har ikke tenkt tanken på at det faktisk kunne være det før nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå