Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Har lagt merke til at det ofte mangler mye relevant info i HI... Særlig i tilfeller der HI møter motbør! Ofte kan det være en sak HI ønsker sympati for, og så snart andre kommenterer på en måte som kan virke negativ, fylles det på med nye opplysninger. Også i innlegg som går på "å sverte" andre, kommer det ofte nye opplysninger etter hvert som trådene blir lengre.. Hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Lett å glemme "relevante" opplysninger i farten om ikke andre tenker de ut for deg.. Kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Vil tro at man skriver i sinne, og klarer rett og slett ikke å samle alle de nødvendige detaljene man trenger for å få et fullstendig bilde.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 En ting er at man ikke husker eller tenker på alt som kan være relevant i første omgang.En annen grunn kan være at man ønsker et svar på hva noen mener om en generell problemstilling og så etter å ha fått noen svar ønsker man å gjøre saken spesifikk for å se om svarene blir de samme.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Jeg har fått den beskjeden i noen innlegg jeg har laget. Og det er ikke med vilje, men mer at jeg ikke ser hva andre trenger av info for å kunne svare. JEG ser alt i min hverdag, og så er det å plukke ut noe for å få til et innlegg. Og så kan andre mene at noe mangler underveis. Poenget er at en ikke alltid ser hva andre trenger for å svare, nettopp fordi en selv går oppe i det hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Hvorfor i hule, heite, helvete lurer du på dette Tutt? Du skriver ingenting om at du er tett i pappen, som ville vært eneste unnskyldning. Men det kommer du vel med nå tenker jeg. Ække noe bedre du enn dem andre serru...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Noen gjør det for å høste sympati, og for å få svarene de vil ha. Det er ikke vanskelig å gjette det. Slik som i det innlegget hvor hun ene dama lurer på hvordan en alenemor som jobber 50% får til 2 sydentur i mnd. Klassisk eksempel på det. Hun fikk ikke svarene hun var ute etter, så da kommer hun med flere veldig negative opplysninger, mens hun roser seg selv. Klassisk dib dame.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 HÆ? Hva er det for slag kommentar 23:07? Hun er tydeligvis på et helt annet nivå enn deg mentalt akkurat her ihvertfall.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Wow! Jaja.. Enten er 23:07 en typisk bitter anonymforumdame, som engang ikke tør å bruke nick i sin "litt" krasse kommentar, eller så sto hun opp med veldig feil bein i går og vi kan bare håpe at hun har sovet av seg det elendige humøret i natt! Satser på at det ikke er noen av delene, men en som ville vise et eksempel på hvordan trådene her ofte utvikler seg! Og: Neida, jeg er ikke tett i pappen, og pleier heller ikke å lage tråder for å samle sympati!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Jeg er forsåvidt enig, men jeg er ikke begeistret for de som legger ut i det vide og det brede i hovedinnlegget heller, og aldri kommer til poenget. Blir ofte til at jeg ikke orker å lese alt.. Det er en kunst å forklare seg skriftlig slik at andre forstår, da alle mennesker er forskjellige, og mottar informasjon på forskjellig måte.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Om man ikke kan klare å formulere seg skikkelig i et hovedinnlegg så er det en ting, men når HI kommer med masse tilleggsopplysninger nedover så gidder ikke jeg å lese mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå