Nesly Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Jeg er 6 uker på vei.. er det greit at jeg jogger når jeg er gravid? Regner vel i grunnen med det,men greit å få det bekreftet av noen andre.. Det er vel ikke større risiko for spontanabort eller..?
Yoggy ; ) Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Det er helt greit, jag gjorde det under en hvis periode med mina två första..men rättså tidigt vart det ubehagligt, gick då over till att cykla og gå. )
MammaMø med to små Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Det er helt ufarlig:-) Men lytt til kroppen og stopp om det føles ubehagelig! God tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå