Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Jeg har slitt med psyken i over 10 år. Det er i perioder og nå for tiden har jeg en periode som er ganske tung! Jeg sover ikke, er lei meg hele tiden og gråter en mye og stakkars samboeren min er den som får alt! Jeg gråter og gråter og han trøster hele tiden uten at det hjelper overhodet. Han vil jeg skal snakke med han om følelsene mine, men det er ikke noe jeg klarer å sette ord på. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler som jeg gjør. Han er så utrolig tålmodig, og jeg er så utrolig heldig som har han. Vil ikke noe spesielt med dette egentlig, bortsett fra å skryte over den fantastiske samboeren min som har vært her for meg å støttet meg denne siste uken hvor jeg har vært likegyldig og veldig lei meg. Jeg tror ikke det er enkelt å være sammen med en som sliter psykisk...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 syns det er veldig fint å høre en solskinnshistorie her inne:) det er tøft å slite med psyken, både for en selv og de som er nære. fint å høre at dere klarer å gi omsorg til hverandre oppi alt. Flott mann, gi ham litt ekstra oppmerksomhet når du kommer opp fra dumpen du er i nå. det gjør du etter hvert, vet du! lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå