Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 jenta vår får medisin gjennom en slik ("kolbe"?), husker ikke hva det het..og jeg lurer på om det er derfor hun får så utslett rundt hele munnen?noen andre som hr opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg har fått utslett i munnen, hele halsen og/eller hele kroppen av astmaspray. Prøvde mange ulike typer astmamedisin fordi legene instisterte. Til slutt ga de meg allergimedisin for å tåle astmamedisinen... Jeg sluttet med begge deler og til slutt måtte de innrømme at jeg ikke hadde astma i det hele tatt. Nå mener jeg IKKE at du skal kutt medisinen hennes - men, ja, det er mulig å reagere på diverse astmamedisiner. Snakke med legen om det så får dere sikkert forsøke en annen type. Vær også oppmerksom på at de fleste barn kan reduserer plagene sine og noen blir helt kvitt dem ved å legge om kostholdet! Men det skal i så fall gjøres i samarbeid med kvalifisert terapeut, og man skal ikke kutte medisiner uten at legen er informert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå