Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 ser at kvadratmeterprisen er i ferd med å bikke 40.000 kr. Og det er visst for få boliger i Oslo. Men hvem vil egentlig bo der nå som det er blitt så mye dritt i byen??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Vel, noen av oss har familie, venner og jobb i byen, det kan jo være en medvirkende årsak...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 For å slippe uvitende og fordomsfulle mennesker som deg?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Fordi det er der de hører hjemme, fordi det er der de er oppvokst? Fordi det er der de føler en tilknytning? Fordi de har familie, venner, jobb - et nettverk der. Fordi de har et fint liv i byen, fordi de har hatt en god oppvekst i byen? Hvorfor vil folk bo på Stord, liksom? Eller Tana? Samme grunner, tipper jeg. Dumt spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Har dessverre grodd fast her. Misliker byen mer og mer.. trist men sånn er det dessverre blitt med åpne landegrenser. Drømmer om at jeg bor på landet da..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Mannen min og jeg er vokst opp her og har familiene våre her. Vi bor i et hus i et nydelig villastrøk og har det supert. Oslo er my mer enn bare Oslo sentrum, vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå