Gå til innhold

NAV Uføresøknad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en saksbehandler på NAV lokalt idag, og jeg ba henne sjekke søknaden min. Der stod det visst at "Ja" til at jeg skulle få det, og hun sa den var "innstilt".

 

Hva betyr det tro ? Kan jeg virkelig forvente meg et ja da kanskje ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at de ahr gjort den medisinske vurderingen og innstilt på positivt vedtak. Deretter skal dine økonomiske rettigheter og medlemsskap vurderes.

Skrevet

Da tolker jeg det som et håp tror jeg ?!

Skrevet

Det er kun en innstilling - ikke et positivt vedtak. Forvaltning kan jo sende saken i retur dersom innstillingen ikke er godt nok begrunnet, dersom rådgivende lege ikke ahr uttalt seg osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...