Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Snakket med en saksbehandler på NAV lokalt idag, og jeg ba henne sjekke søknaden min. Der stod det visst at "Ja" til at jeg skulle få det, og hun sa den var "innstilt". Hva betyr det tro ? Kan jeg virkelig forvente meg et ja da kanskje ?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Det betyr at de ahr gjort den medisinske vurderingen og innstilt på positivt vedtak. Deretter skal dine økonomiske rettigheter og medlemsskap vurderes.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Da tolker jeg det som et håp tror jeg ?!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Det er kun en innstilling - ikke et positivt vedtak. Forvaltning kan jo sende saken i retur dersom innstillingen ikke er godt nok begrunnet, dersom rådgivende lege ikke ahr uttalt seg osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå