Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hva gjør dere i sommerferien? Jeg lurer litt på om jeg skal dra med mine to til varmere strøk neste sommer. Da er de 7 og 9 år. Men klarer ikke helt å bestemme meg om dette høres gøy ut eller bare stress og ensomme kvelder på meg.. Noen som pleier å reise alene med barn eller gjør dere alternative ting i feriene?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Nå i sommer var vi bare på småturer. Hytte og telt, enten alene eller med venner. Og en weekendtur i København på Tivoli sammen med mine foreldre. Vurderer om jeg skal ta dem med til syden neste år, om økonomien tillater det (er student), men er redd jeg skal bli overstressa av å reise med dem alene. De er 4 og 6,5 til sommeren
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Kjør på Tenk på hvor kjekt det blir for barna:) Ensomme kvelder blir det nok, men kos deg med litt vin, en god bok (eller 5) og slapp av:) Jeg har ikke begynt med dette selv, siden barnet mitt bare er 2, og vi ikke har vært på andre ferier enn slektsbesøk et stykke unna, men jeg skal nok stikke til varmere strøk når hun blir eldre og har litt mer utbytte av det:) Har du ikke andre single venninner, men barn på deres alder, så kan dere reise sammen?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Jeg er ikke alenemor, men myyye alene med barna allikevel da min mann tidvis må bo i utlandet. Nå er barna 4 og 6år og jeg ønsker ikke å dra til utlandet med dem alene. Dette fordi om noe skulle skje meg (ulykke, sykdom) så vil de ikke klare seg uten meg. Men kanskje barna dine ville klart seg "alene" om det var nødvendig. Men jeg kunne gjerne reist alene med barna innenlands. Føler meg litt tryggere her:) Og høyst sannsynlig vil vi gjøre det også. Vi tar Dyreparken neste år. Ensomme kvelder blir det vel ikke. Barna mine legger seg nesten samtidig som meg i feriene. Kos deg med et glass vin på balkongen du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå