Gå til innhold

Veldig melkespreng...au... Er 16 uker gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få det til å gå bort? Har jo ingen som kan suge på brystet ennå... Ikke på mange uker...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke an å ha melkespreng så tidlig i graviditeten...

Skrevet

Tar du feil 20:47.. Har selv hatt melkspreng siden uke 12, men så har jeg en sønn på 8,5 mnd (har ikke ammet han siden han var 2 uker, da mistet jeg melka, delammet før det).. Vet ikke om det er det som spiller en rolle her, men jordmora sa det var normalt med tidlig melkspreng om man var flergangs fødene.

Skrevet

Det går an. Har barn fra før så jeg vet hva melkespreng er... Jeg synes også det var tidlig men det er det det er og det kommer melk ut ved press.

Skrevet

Da vet du ikke hva melkespreng er? Det er normalt å være øm og stein hard, men MELKESPRENG ? Lekker du veldig og da eller ? Enten missforstår du ellers er du myyyee lengre på vei enn det du tror.

Skrevet

Ultralyden jeg har vært på sier 16 uker nå hvertfall. Hi

Skrevet

Det er helt normalt å få vondt i puppene når man er gravid. Men det er ikke melkespreng. Da lekker det ut melk også.

Skrevet

Hun som fikk det ved 12 uker her.

Jeg vet hvertfall godt hva melkspreng er, og her lekker det en god del, måtte starte å bruke håndkle under meg i senga fra uke 17, ikke herlig for å si det slik, og jeg vet jo hvor langt på vei jeg er, er i dag 22+3, og vært på tre ultralyder som bekrefter at det startet i uke12 hos meg. Oppdaget at det var melkspreng i uke 12, pga at jeg hadde to våte flekker på t-skjorten min (noeflaut å stå midt i en butikk kø med).. Først trodde jeg det bare var hardheten og ømmhet som utgjorde følelsen av melkspreng, men er jo åpenlyst hva det er, når man har lekket gjennom klærne sine.

Skrevet

Det er akurat det som har pågått her fra uke12, korte uker etter, måtte jeg starte å ha håndkle under meg i senga, pga lekkasjer. Og må konstant bytte ut ammeinnlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...