Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 har fått 80% barnehageplass til jenta vår på 1,5 år og jeg vil ikke ha henne der mere enn det. MEN, er det mulig å ha henne mindre enn det også, jeg vet enda ikke hvordan vakter jeg kommer til å få på jobb så hvis jeg får mye ledig tid på dagen vil jeg jo heller ha henne sammen med meg. Men er det mulig å be om MINDRE barnehageplass etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Ja jeg har redusert plassene til ungene flere ganger! Skjønner at du vil ha henne hjemme mest mulig!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 så bra!! men hvordan er det om jeg reduserer og kanskje etter et halvt år/år vil ha henne mere i bhg?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 det kommer helt an på barnehagen.barnehager er ikke så glad i mindre enn 80% plasser,for da får de mindre støtte fra staten.så det er ikke sikkert du får redusert så mye og så lite som du vil til enhver tid nei.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Det å redusere plassen er noe du må søke om. Er ikke alle barnehager som gjør det. Får du redusert blir det resterende av plassen gitt til et annet barn, så du kan ikke forvente å få det tilbake igjen når du vil. I verste fall må du vente til hovedopptak i august, Men ikke reduser for mye da. Det er ofte vanskelig for barn å komme inn i leken skikkelig hvis dagene blir for korte eller få.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Om du bare har et barn så kan utgjør det joikke den store økonomiske forskjellen. Da kan du jo beholde plassen og heller bruke den mindre når det passer, og bruke den mer når det passer seg sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå