Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Om dere sender sms til noen, forventer dere svar kjapt som mulig.. eller plager det deg om det tar flere timer.. ?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Om jeg ikke får svar innen en time så ringer jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Kommer an på hvem det er. Noen svarer med en gang, andre kan drøye. Hvis det drøyer med en som pleier å svare med en gang kan det irritere meg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Man kan da ikke forvente at alle har mulighet til å svare på sms med det samme den tikker inn? Noen ganger ligger mobilen et helt annet sted, og da kan det ta både 2 og 3 timer før jeg svarer. Og noen ganger passer det bare ikke, så da leser jeg meldingen og svarer når jeg får tid. Ingen har vel plikt til å respondere innen en tidsfrist?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 forventer egentlig svar ganske fort ja,men det kommer an på hvem det er.noen folk er steintrege mens noen lever oppå tlf sin så de svarer med en eneste gang hver gang!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 sender meld og om det er noe viktig så ringer jeg heller opp litt senere. er det viktig ringer jeg heller. men sms trenger jeg ikke få svar på men engang før jeg reagerer. innen en dag før jeg reagerer. vi er en familie med mange som jobber skift. og har et opptatt liv. og tlf er med men ikke alltid man kan svare.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Nei bryr meg ikke om det, med mindre det er svært viktig, eller noe som skal avklares. Svarer ikke alltid så kjapt selv (hvis det er fra venninner bla bla bla), for jeg er ganske opptatt hele dagen og fram til kvelden kommer. Da setter jeg meg ned og svarer skikkelig på mld.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 plager meg overhode ikke, det plager muligens andre at jeg er treg med å svare men om det er ringer jeg, og om andre vil ha svar av meg så må de ringe.... er ikke spes glad i sms, og svarer ofte; ok, jepp, greit, nei... osv... gidder ikke bruke tiden på slik meningsløs tasting....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Nei, i alle fall ikke på dagtid. Folk er jo på jobb. Jeg sender forresten svært sjelden meldinger på vanlig dagtid. På kveldstid regner jeg kanskje med forholdsvis kjapt svar, i alle fall fra de jeg "kjenner rutinene" til.
Hufsla Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 nei, det er fort gjort å overhøre en sms. Om det er viktig ringer jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #11 Skrevet 3. november 2011 Forventer ikke svar med en gang, og svarer sjeldent med en gang selv. Jeg har ikke lyst til å være tilgjengelig til enhver tid, enkelt og greit, og hvis noen kommenterer at jeg er treig, så sier jeg også i fra at det er sånn det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå