Gå til innhold

Hva skal dere finne på i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å komme meg ut av huset. Mannen er bortreist så det blir bare meg og barna på 4 og 6år. Men hva skal vi finne på? Kjøpesenter er ikke min store favoritt, og å gå tur elsker barna, men hadde vært kjekt å hatt en ny aktivitet allikevel. Vi har ikke svømmehall eller lekeland her.

Hva fyller dere helgen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne helgen blir hektisk. Først skal minstegutten til mormoren. Så må jeg skrive litt på oppgave som vi får i morgen, og skal inn på søndag (er student ved siden av jobben). Deretter stikker jeg bort til en venninne/kollega, og så videre på kollegafest. Lørdagen regner jeg med begynner litt sent for min del (hehe...), og så er det trening for de eldste guttene, kjøre ene i bursdag, handle osv, og skrive mest mulig på oppgaven mens mannen tar med ungene til noen. Søndagen må jeg få ferdig oppgaven, så hente minstegutten (med påfølgende middagsbesøk) og gjøre klar til ny uke. Håper neste helg blir roligere!

Du er jo heldig som har turglade barn. Lag noe pinnebrøddeig og da med det, pølser og grill, og så kan dere lage mumiepølser ;-)

Skrevet

Denne helgen kommer til å bli fin!

I morgen skal vi bare slappe av og spise nachos. Jeg, mannen og sønnen vår.

Lørdag reiser jeg til en venninne og blir borte hele dagen. Vi skal shoppe, spise god mat, skravle og kose oss!!!

Kommer hjem sent lørdag kveld, og søndag blir det badeland med sønnen.

Skrevet

vi skal passe en hund. og gå masse turer med hunden. barna skal få være med. ellers skal vi kose oss hjemme og nyte nye stua og kjøkknet vårt.

Skrevet

Denne helgen skal vi på båttur med DFDS til København

-på Se og Hørs regning :)

De delte ut gratis båtturer til alle lesere for en tid tilbake.

Koselig med sånne avbrekk!

Tips til hva dere kan finne på:

-lage julekort

-bli ferdig med julegavene så kan dere bare kose dere i desember

-lage julekalender til far og til hverandre

-gå tur i skogen, lag bål, ta med niste

-besøk venner/familie dere ikke har sett på en stund

God helg :)

Skrevet

Jeg skal bare kose meg kjempemasse med min datter<3 Dra litt ut og leke i snøen:-) Kanskje besøke noen.

Neste uke begynner jeg på jobb, så nyter tiden før jeg kommer til å være dødssliten i helgene også:-)

Skrevet

Det er den store Kinodagen på lørdag så guttungen og samboer skal vel en tur dit å se et par filmer.Jeg må vaske litt i helgen. ser ikke ut her hehe...

I morgen blir det bare å kose seg med god mat og tenke bake en kake til helgen.

Søndag blir det kanskje badeland (vært der i dag og)

ellers bare chille med familien:):)

Skrevet

Pizza kveld imorgen med barn og unger. Shopping med ungene mine på lørdagen, og fest med mannen og venner på lørdagskveld. Søndag blir rolig og avslappet tenker jeg....;-)

Skrevet

Vi skal henge ut fuglemat :) Som vi har laget selv. Bruker flott / delfia (?) smør som vi smelter, blander deretter med villfugl-blanding. Heller det oppi noen glass / former og setter til kjøling. Tar litt hyssing oppi som vi kan binde fast i trærne med når det har blitt stivt. Veldig kjekt!

Ellers fyller vi helgen med besøk, liten shoppingtur og turer i frisk luft.

Skrevet

Vente på baby.. Dessverre er det alt jeg orker.. :-(

Skrevet

Teater med ungene på fredag, ellers en rolig kveld. Lørdag skal huset ryddes og vaskes, klær gjøres i stand til neste uke, ukens handlig gjennomføres og på ettermidagen får vi besøk. De blir over til søndag. Den dagen er egentlig satt av til fellesaktiviteter for fammilien, men det blir vansklig da ene jenta er invitert i fødselsdag kl.12. Det ødlegger det meste av dagen for hele fammilien vår, men om vi står opp kl. 8 og ikke drøyer for lenge med frokosten, rekker vi en tur i svømmehallen før hun må gå. Søndag vurderer vi å invitere kusinen min med fammilie til middag, men det er ikke bestemt enda.

Det var planen, så får vi se hva vi ender med.

Skrevet

Helgen skal brukes til å komme i nærheten av ajour i heimen, håper jeg. Dessuten kanskje også litt nærmere ajour med retting/vurdering...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...