Gå til innhold

Så sint at jeg RISTER!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååååååå, som jeg skulle øske at jeg hadde tilgang på disse jævlene akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har seriøst aldri hatt så lyst til å skade et annet menneske som jeg har lyst til å skade han her.

Skrevet

Uff...stakkars jente:-( orket ikke å se hele klippet engang...

Skrevet

Hva handler det om? Orker ikke se sånt jeg..

Skrevet

Amerikansk dommer som banker sin 16 år gamle datter fordi hun har lastet ned ulovlig musikk fra nettet. Mamma er også med på moroa. Hun hadde satt på et webcamera for å fange det på film (det var ikke første gangen)

Skrevet

Faren og moren slår dattern med et belte....fordi hun har brukt pc. Hun er ca 16 tror jeg:-(

Gjest irismor
Skrevet

De kan da ikke gjøre sånt og legge det ut på youtube uten at det får konsekvenser. De må jo anmeldes!!!

Skrevet

Det er jenta selv som har lagt ut klippet.

Skrevet

åper de begge blir straffet og at faren mister rette4n til å være dommer. Han skal bli dømt.

Skrevet

Må være et ektepar som tenner sterkt på Sado.....

Ha, ha tilpass for dem! Tenker de har blitt flate når videoen ble allmenn kjent! Kjempetøft av jenta!

Skrevet

Burde gjennåpne alle barnemisshandlingssakene han har dømt da. Dersom dette er akseptabel oppførsel i følge ham.

Ser han uttaler at han ikke syns de bør ta denne saken fordi dette barnet har forårsaket så mye vansker for ham.

Skrevet

Hm. Foreldrene sier at datamaskinen bare har ført til argumentasjon og krangel siden de fikk den tilbake i huset. De mener nok fortsatt det, nå som hun har dummet dem ut over hele verden.

Mora sier "you're 16 years old. Turn over like a grown woman". Men... Trodde det var helt utenkelig å holde på slik mot 16-åringer...??

Faren sier "fucking" mange ganger, så han kan neppe være spesielt religiøs i så henseende...

Skrevet

Det er jo tydelig at de faktisk tenner på dette.....:-(

Skrevet

I Daily Mail står det:

"Speaking out: Hillary Adams (right), who secretly filmed her father lashing her with a belt, appeared today with her mother Hallie to reveal the abuse they faced at the hands of Judge William Adams"

...så da har plutselig faren blitt den eneste skyldige, og mora stiller opp sammen med dattera på TV...!

Skrevet

Leser i VG at hun sier at hun ikke bærer nag til moren, for moren var helt og holdent under skoen til psykopatfaren...

Men jeg vet ikke helt etter å ha sett det klippet...

Skrevet

Ble selv banket av min stefar når jeg var liten med beltet. Forskjellen var at jeg var 7-8 år. Jeg sa det til han at alle vokser og blir store en dag, så fikk jeg mer juling mens han sto å lo av at jeg gråt. Men det var jeg som lo når jeg møtte ham på fylla, tok han ut i bakgården å banka dritten ut av han med MITT belte :D

Det er to folkegrupper en aldri skal utøve vold mot, og det er kvinner og barn. De som gjør det fortjener kun det værste en kan tenke seg.

Skrevet

Jeg syns ikke man skal utøve vold mot mennekser generellt jeg da. (eller dyr)

Men slike som stefaren din og han her er etter min mening ikke mennesker, så da kan de gå an...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...