Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 jeg har søkt, er det noen som vet hvor lang behandlingstid det er????
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg fikk svar og utbetaling på 3- 4 uker. Så her var det ikke lang behandlingstid på den stønaden. Men det varierer sikkert fra kontor til kontor.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Får man det om man har AAP og har barn i barnehage f.eks.? Hvor mye er det i mnd?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Gå inn på nav.no å les om stønaden. Vet ikke om den bare er til aleneforeldre. Da dekker nav 64 % (?) av barnehageregningen. Men par som har lav årsinntekt har også en mulighet til å søke om redusert barnehagepris. Det kommer an på kommunene du bor i om de har det tilbudet. Men verdt å sjekke opp.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Nav dekker opptil 64% av regninga. Jeg søkte om den stønaden men fikk avslått fordi jeg ikke var meldt om aktiv arbeidssøker på nav. Svaret kom iløpet av ca. 2 uker. Meldte meg som arbeidssøker og sendte inn ny søknad, men før svaret er kommet er jeg begynt i jobb... Så må ringe til de og informere imorgen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 jaggu, det får`n si... tok faktisk ikke en hel uke fra jeg postet søknaden til pengene var på konto... det er helt fantastisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå