Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 .. at det heter eleKtrisk, ikke eletrisk. Har sagt feil hele livet jeg! Noen flere?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg lærte også noe nytt i dag. Blir nesten flau bare av å si det her inne, men jeg har altså trodd at de militære styrkene Norge har i Afganistan, heter Ishavsstyrkene, og læret nå på tv at det heter ISAF-styrkene.....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Det har jeg alltid trodd også... Seriøst...?? Jeg var helt sikker på at det heter ishavsstyrkene!!! flau!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Ikke mange år siden jeg oppdaget det med ISAF heller Så du på oppgrader i dag kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Ja, jeg såg på Oppgrader:p så kom ikke her å si at det er opplysende å sløve forran tv'en istede for å rydde på kjøkken:) Godt å høre at jeg ikke er alene da, følte meg helt teit! Ishavs....hehe...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 jeg oppdaget for noen dager siden at ELVIS synger "return to sender" - når jeg alltid har trodd det var "return desember"! hehe, morsomt når man oppdager slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå