Gå til innhold

Tyyypisk min flaks.. Ååhh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja kanskje teit av meg! Men, fikk mensen idag :(( Og igår kom min søte flamme på overaskelsesbesøk og jeg hadde gleedet meg til en helg med sex og kos. Han skal være her til MandaG :) Så, å kjøre brannbil, ekkelt? :P

Hva gjør dere? Avstår? Dusjen? Synes deres menn det er ekkelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt! Åh, det hadde irritert meg også. Men jeg kjører ikke brannbil.. Til nøds i dusjen på mandag hvis det har roet seg litt.

Det går jo an å finne på andre ting, da.

Skrevet

Huff ja.. den kom såå brått på :S Blør ikke så mye da, men synes det er forbanna ekkelt. Har ikke sagt det til han enda, at jeg har mensen ;P Når skal jeg si det? Uff.. Midt under kosen?

Skrevet

Eksen hadde ikke noe imot brannbil ;) menn er forskjellig, det beste er å være ærlig og spørre han.

Skrevet

Det er i grunnen ikke blodet som plager meg, det er lukten! Usj og æsj, helt uaktuelt!

Du får si "Duuuu, hva om det bare blir bj og lignende denne helgen, så kan du ta det igjen neste gang?"

Skrevet

Såfremt jeg ikke har vondt eller blør veldig mye, har jeg alltid latt det være opp til den jeg skulle ha sex med. Synes han det er ekkelt, skal han få slippe, synes han det er greit, er det greit for meg. Man finner løsninger, det finnes både håndkle og dusj.

Men jeg forventer ikke oralsex akkurat.. ;)

Skrevet

Men hva gjør du med lukten da???

Skrevet

Lukten er da ikke plagsom om man vasker seg først.

Skrevet

Syns det kan være litt greit å bruke kondom da. Føles litt rensligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...