Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hvor mange dager over, og ble dere satt igang eller startet det selv?? Jeg er nå 12 dager over termin, og mistet helt troen på at det kommer til å skje noe av seg selv.. Noen som har gått lenger og født uten igangsetting?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jepp, gikk 14 og 19 dager over uten igangsetting.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg gikk 13 dager på overtid for ti år siden, skulle igangsettes dag 15, men heldigvis kom hun av seg selv! Trodde ikke man gikk mer enn ei uke over termin nå?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 De har ikke de nye retningslinjene helt klar enda sa de i dag da jeg var på overtidskontroll. De vil helst at jeg skal gå til mandag, men jeg synes selv 16 dager over er vel mye, så ender nok med igangsetting i morgen:(
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Nye retningslinjer fra Helsedirektoratet sier at man skal bli igangsatt 11 dager over termindato. Men det er mange sykehus som sniker seg unna for å spare penger. Skammelig!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Skulle bli satt igang 11 dager over termin. Hun kom 10 dager over termin..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Jeg ble satt i gang en uke etter termin. De nye rettningslinjene sa bla. hvis man hadde en bmi over 25 før graviditeten skal man ikke gå lengere enn en uke over termindato. Dette gjaldt da meg, og ble satt i gang. Jenta kom 8 dager etter termin Kan også nevnes at jeg tilslutt måtte ha keisersnitt pga stress hos jenta og at hun aldri kom ned i bekkenet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Skulle bli igangsatt dag 11, babyen kom på dag 10! Med de nye retningslinjene skal man på overtidskontroll på sykehuset dag 7 og satt igang på dag 11.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 barnet kom 15 dager over termin. ble satt i gang, men endte opp med hastesnitt. ungen satt fast i bekkenet. kommer til å stå på for å bli satt i gang tidligere neste gang.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #11 Skrevet 3. november 2011 Jenta mi kom 14 dager over termin. Ble satt igang dagen før, så hun kloret seg fast inni der så lenge kun klarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå