For_mye Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Mange skriver og forteller at de er blitt gravide på prevensjon. Hvilket prevensjonsmiddel brukte du? Fint med mange svar.
Arga G08+J12 Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Med førstemann ble jeg gravid på mercilon.
Silje + marsbaby Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Har brukt p-piller begge gangene. Første gangen gikk det desverre galt. Første gangen gikk jeg på loette, men byttet etter "uhellet". Denne gangen gikk jeg på microgynon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå