Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Det er ikke ok å innlede noe som helst slags forhold til en ti år yngre person når man har passert 30 år selv? Nei? Det er ufint at en guttunge som så vidt har passert 20 er mer mann enn de fleste 30 åringer... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Spørs helt hvordan dere er som personer også da... Søskenbarnet mitt på (nå) 28 har hatt et seks års langs forhold til ei jente som var 8 år eldre og det gikk helt bra (...til det ikke gjorde det lenger, men det hadde andre årsaker). Problemet kan være hvordan omgivelsene reagere, mange mente at dama til søskenbarnet mitt var på barnerov da hun (den gang) startet et forhold med en på 22. Og så kan det jo være et problem at dere er på forskjellige stadier i livet, sånn skole/yrke/familiemessig sett... Men personlig ser jeg ikke noe galt i dette, så lenge følelsene er på plass
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Min mor og stefar har 11 år mellom seg, hun er eldst av de, han var bare 26 år da de ble sammen, jeg var 5 år da, de er fortsatt sammen i dag, like lykkelige, men folk ser jo litt rart på de når de få vite alderen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Åååååh nå er dere ikke til hjelp, hehehe HI som sliter med å holde fingrene av fatet
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Hva er problemet? Sats litt.. Prøv litt. Feil litt.. Jeg er 19 og er sammen med en på 30. Mentalt sett er jeg mye eldre og han mye yngre. Så vi møtes på halvveien. Det går jo bra, så langt Vi har vært sammen snart i 3 år og har hus, bil og barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Problemet er vel at jeg ikke har lyst på noen veilederrolle? Ikke at det trenger å bli sånn, men...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Bestevenninna mi på 33 er sammen med en mann på 21 år. De elsker hverandre, hun er barnslig og han er voksen av seg, så sammen er de et supert par. Alder er bare et tall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå