Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Er noen her som har spurt om vi har kommet i gang, og ja, nå er vi endelig i gang! Jippi :-) Dere som vil det kan følge med her framover: http://vibyggerosshus.blogg.no/?c=1320329502 Satser på at det blir lagt innpå en 2-3 oppdateringer i uken nå framover, med bilder, for nå er det omsider noe å oppdatere om ;-)
3småtroll♥ Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Så moro! Blir gøy å følge prosessen fremover;) Du har ikke bilder/ tegninger av hvordan hus dere skal ha da? Blir nysgjerrig jeg:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2011 Vi har tegnet utkast til huset selv, og så har en arkitekt rentegnet og tilpasset alt, så det er ikke noe kataloghus. Om du ser her: http://vibyggerosshus.blogg.no/m_072011.html så er det plantegninger over de ulike etasjene, det gir et inntrykk over hvordan det blir innvendig i det minste :-) Profilbildet jeg bruker er en tegning av huset sett forfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå