Gå til innhold

Til dere som har spurt om byggingen :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen her som har spurt om vi har kommet i gang, og ja, nå er vi endelig i gang! Jippi :-)

 

Dere som vil det kan følge med her framover:

http://vibyggerosshus.blogg.no/?c=1320329502

 

Satser på at det blir lagt innpå en 2-3 oppdateringer i uken nå framover, med bilder, for nå er det omsider noe å oppdatere om ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro!

Blir gøy å følge prosessen fremover;)

Du har ikke bilder/ tegninger av hvordan hus dere skal ha da?

Blir nysgjerrig jeg:)

Skrevet

Vi har tegnet utkast til huset selv, og så har en arkitekt rentegnet og tilpasset alt, så det er ikke noe kataloghus. Om du ser her: http://vibyggerosshus.blogg.no/m_072011.html så er det plantegninger over de ulike etasjene, det gir et inntrykk over hvordan det blir innvendig i det minste :-) Profilbildet jeg bruker er en tegning av huset sett forfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...