Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 LITE motivert... Hvordan vasker man huset fortest mulig?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Man støvsuger og sprayer med litt grønnsåpevann;)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Hehe, må nok litt grudigere til verks assa HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Jeg også!! Men er syk og orker ikke reise meg fra sofaen! Men må, for vi får besøk i morgen Jeg pleier å begynne med å sette på oppvaskmaskina og vaskemaskina. Så rydder jeg kjøkkenet, vasker opp, og ofte må jeg gå fra rom til rom, og da tar jeg alltid med eg noe som skal i et annet rom, og nr jeg skal tilbake tar jeg med noe annet som skal tilbake. Går aldri frem og tilbake uten noe i nevene Når kjøkkenet er ferdig soper jeg ALT som er på gulvet borti en krok g sorterer det! Det går så fort da! Stua er alltid full av ting og tang etter ungene;) Så rydder jeg overflater osv. Ja sorteringa tar jeg til slutt, så når jeg rydder bord og sånn kaster jeg klær, blader, søppel osv borti den haugen som skal sorteres! Noen tips.. Må begynne selv nå.. jaja om noen timer er jeg ferdig og kan nyte kvelden i et strøkent hjem!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Ja det er en herlig følelse Gleder meg selv. Selvom det blir fort møkkete igjen med barn i hus HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Kan ikke gå ut i fra stua når jeg er ferdig å rydde den, for når jeg kommer tilbake har noen tømt en lekekasse, kastet klesklypene utover gulvet eller lignende! Hehe:) Men sånn er det å ha barn! Usj nå angrer jeg på at jeg ikke bare tok ryddinga før idag når ungene var i bhg. Så kunne jeg lagt på sofaen å være syk i kveld i stedet for å bruke kvelden på å rydde. Dumme meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå