Gå til innhold

Hvilken ammepute?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som er faste i fisken er best, ellers sklir babyen fort nedi en grop, og da har den nesten ingen hensikt. Det finnes noen med kuler som er faste, men de fleste er det ikke. Ville derfor gått for en som kjennes litt hard ut. Altså helst uten kuler.

Skrevet

Jeg anbefaler cozy fix ammepute på det sterkeste. Aldri vært så behagelig å amme. Har hendene fri, ingeb belastning på skuldre,nakke og rygg. Den er priceless. :)

Skrevet

De som er faste er definitivt best. Har en av hver, og den myke er ganske bortkastet greier... Ikke mye støtte eller hjelp i gitt...

Skrevet

Jeg har Widgey ammepute og er strålende fornøyd med den!!! =) Den er fast og fin!

Skrevet

1000 kr for en ammepute er vel litt drøyt synes jeg :-)

Skrevet

Takker for svar! Da virker det ikke som om jeg bør kaste vekk penger på en med kuler... Men synes jo 1000 kr var drøyt for ei ammepute ;) Skal sjekke om jeg kan få tak i på ebay :)

Vet noen hvor jeg kan få tak i en god pute til maks 500 kr? Synes jo i grunnen det er mer en nok å bruke... :)

HI

Skrevet

Jeg kan også anbefale cozy fix! Super ammepute som støtter godt, sitter der den skal og hindrer babyen i å skli mellom puten og magen din. Den er ikke av den billigste sorten, men den er definitivt den beste av alle de jeg har brukt.

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt over nettet, for mange puter er enten veldig løse eller bare pølsete i formen. Gå for en med mange kuler i, hvertfall, nesten så den er litt hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...