Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2011/11/03/jan-thomas-venter-barn Du store tid.. Hva sier Lysbakken til dette?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jan Tomas og mannen har hus i USA og så lenge barnet har amerikansk stansborgerskap så har Lysbakken lite han skulle sagt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Det er så tull som det kan bli. Men Lysbakken hadde nok ikke likt det, hvis det hadde vært sant!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Koselig:-) Blir litt av en overgang vil jeg tro, hehe!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 tror han kommer til å bli en utrolig god pappa!! Jan har ett veldig stort hjerte, og mye godt å gi både barn og alle rundt seg! Han har også veldig gode pedagogiske evner.. Gleder meg med han, og håper alle forstår at det er like stort lykke å glede for han å få en liten baby som for alle oss andre gravide og mødre rundt omkring!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Jeg er nok ikke JT`s største fan, men jeg er ganske sikker på at han kommer til å bli en god og kjærlig pappa:) gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Men de skal ikke ha barn - det er bare medienes rykteflom som slår til, nok en gang. Så det er lite å gratulerer dem for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå