Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Begynner å jobbe når barnet er 11 måneder og han skal da være sammen med sin far i pappaperm. Det er 3 uker til jeg skal jobbe. Har krav på ammeperm, men er usikker på om jeg skal søke om det. Ammer mest morgen og kveld og noe på dagen, men føler at interessen for puppen er dalende, og jeg tror ikke det er veldig nødvendig at jeg kommer hjem tidligere for å amme. Hva har dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Hadde søkt om ammepermisjon uten å nøle om det hadde vært behov og interresse for det, men hadde ikke hatt samvittighet til å ta ut mer enn det som var behovet..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Siden man har krav på det skal det godt gjøres at jeg sier tim min arbeidsgiver at "hun dier bare morgen og kveld så jeg vil ikke ha to timer fri for dag"... Er vel helt sikkert ikke greit i noens øyne men jeg syns det er fint å ha mulighet til å starte litt rolig på jobb.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Det er sikkert mange bitterfitter her inne som vil ønske å henge meg opp i ett tre og piske meg nå. Men jeg syns det er godt å kunne starte litt rolig på jobb når barna er små. 6 timer arbeidsdag med full lønn har aldri tatt livet av noen. Så selv om hun dier bare 3 ganger i døgnet kommer jeg til å benytte den retten jeg har til ammefri.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 helt enig med deg !! jeg lurer på dette selv, men jeg er ikke i arbeid så jeg vet ikke helt hva jeg har krav på. sikkert mange bittre tisper som skal komme med flotte nedsettende ord til oss nå
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Er man bitter om man mener at ammefri skal brukes hvis man trenger det til å amme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå