Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Er hjemme med sykt barn i dag og fikk sms fra en kollega. "Har blitt enige på pers.møte at kalendergavene skal ligge på rundt 1000,- per stykk. God bedring!" Trodde du hadde putta på en 0 for mye og sendte sms tilbake om dette, på en litt humoristisk måte, men neida, 1000,- er riktig. Er de fullstendig gale eller fulle midt på dagen? 1000,- ? Jeg har ikke råd til en så dyr kalendergave til jobben. Hva gjør man med slikt?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg hadde forsatt regnet med at det var tull. Alvorlig talt. Hvor mange er dere på arbeidsplassen? Må da være fler enn deg som er enig i at 1000 kr er mye, uavhengig om man har råd til det eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 what sier jeg????? lager ikke så dyre til barna mine engang.......det må da være måte på!!! hva søren skal være inni pakken da?ganske kjipt å kjpe noe til 1000 kroner som kanskje mottaker ikke vil ha:P må være en spøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå