Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag, torsdag 3 oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ned i 4 dager igjen, og ingen tegn til fødsel ennå.. Og alle maser om når gullungen har tenkt å komme?? Sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 dager igjen, og de som spør sånn, de får " hold munn" tebake!

Skrevet

35 dager her da (til termin) egentlig ganske god tid, men jeg tror ikke jeg har såååå god tid.... Men ingen vet når nr 3 har tenkt å komme =) =) =)

Skrevet

55 dager, føles ut som en evighet! Men satser på at julestresset framover får tida til å gå:)

Skrevet

38 dager igjen...Gud som jeg gleder meg til desember!!! Håper dagene fremover går fort!! Alt er kjøpt inn, de fleste julegavene er i boks, skal ut å handle til adventstida når neste lønning kommer slik at alt er på plass (mangler litt til jul etter flytting, og julemarsipan og julebrus må i hus slik at desember kan brukes til hjemmekos, og effektiv ruging:) gleder meg til å begynne med julebakst, må jo ha litt å sette frem når det kommer barselbesøk!! (mamma har lovet å så for litt av produksjonen hvis han kommer tidligere enn antatt), men åååååå, nå nærmer det seg for hver dag!!! Gleder meg!!

Skrevet

WOW har 68 dager og dei 3 siste dagane har jeg hatt noe forferdelige kynner. Så julegavene er i boks men må pakkes inn da.

Skrevet

26 dager igjen og superklar. Vært på UL i dag, livmorhalsen er 2 cm og 1 cm åpning. Så ser ikke ut som det blir noen fødsel på en liten stund. Er så klar for å få ut snuppa nå! Alt er klart, og julegaver er i boks. Så nå gjenstår bare effektiv ruging:) Lykke til alle dere som venter:)

Skrevet

1 dag igjen til termin. Skal på sykehuset i morgen for ul og sjekk.... Utrolig spent på hva det vil vise.....

Skrevet

14 dager til termin, men bare 4 dager til planlagt ks...

Skrevet

54 dager igjen:)

Skrevet

10 dager igjen og har siden i går hatt mye menssmerter og litt kynnere. Håper på at det er et tegn på at ting begynner å skje.

Skrevet

14 dager igjen! Her er det ikke mye som er klart, bagen er ikke pakket en gang, og julegavene i hvert fall ikke påbegynt, men det spiller ingen rolle... om lillebror vil komme nå, så ordner vi resten! :) Er lei av stor mage!

Skrevet

18 dager igjen her. Har masse kynnere, menssmerter og nedpress. + blødninger i noen dager. men fører ikke til noen fødsel enda ser det ut til. :( gleder meg masse til lille prins kommer :)

Skrevet

4 dager igjen her, og ingen teng til fødsel enda.

Skal på ekstra kontroll hos jordmor i morgen pga at magen har flatet ut.. SF-mål 33cm.

Kan jeg da spørre om hun kan sjekke meg "nedentil"?! :)

Skrevet

6 dager igjen til termin her, og jeg er LEEEEI!!!

Trodde seriøst fødselen startet i natt, for det var kynnere "i ett" lenge og mye mensmurring - det holdt meg våken til og med, så intenst var det - og jeg har veldig godt sovehjerte! Men NOPE - sovnet til slutt, og våknet like gravid, uten å kjenne noen verdens ting i dagmorges :P

Idag har jeg en dag der jeg har lyst til å rope høyt - JEG VIL BLI FEEEERDIG!!! sukk... "alle" spør om hvor mange dager det er igjen, og sier ting som "nå bør han nå komme snart" og at magen har seget, og at de tror han kommer den og den dagen osv. :P sukk...her også...

Skrevet

11 dager igjen her, men gikk over med første, så får vel bare belage meg på det denne gangen også. Slimproppen gikk forrige torsdag, og det har kommet litt blodig slim de siste dagene, så lov å håpe på at jeg slipper å gå så veldig lenge ;) Julegavene er såvidt påbegynt i dag. Godt med så mye som mulig ferdig før fødsel!

Skrevet

20 her....sukk...lei!

Skrevet

24 dager igjen her =) Går sakte, men sikkert fremover...

Skrevet

4 dager igjen, og ikke antydning til at noe skal skje. Er lei, og ser frem til at fødselen skal starte, eller egentlig mest til at den skal være overstått :-)

Skrevet

6 dager på overtid. Blæ..... skikkelig lei.

Å hva er det egentlig med folk og dumme kommentarer?? Man sier vel ikke til en på overtid:

- "herre gud nå er du svæææær!!!" Nei jeg er faktisk ikke så svæææær. Har bare lagt på meg 9 kg, så så svæææær kan jeg virkelig ikke være.

eller

- herre gud stakkar går du her enda? Ja jeg gjør faktisk det. Men 15 mennesker trenger ikke å minne meg på det hver eneste dag.

eller

-Herre gud stakkars deg, nå har du vært gravid lenge!!! Ja jeg vet faktisk det. Over 9 måneder. Men dere trenger ikke minne meg på det flere ganger iløpet av dagen.

Er det liksom greit å si til folk som er gravide at dem er feite?? Tror ikke dem hadde blitt så veldig glade hvis jeg sa det samme tilbake til dem.

Det var dagens syte innlegg fra meg!!! Sorry!!

Skrevet

"Kun" 87 dager igjen her ;) heh, og syns virkelig tiden flyyyyyyyyyyyyyyyr!!!!! Helt utrolig hvor raskt måndene går :o:D

Skrevet

30 dager :D Formen er fin, men begynner å kjenne det i rygg og bekken

Skrevet

86 dager igjen her. Nettopp kommet til tredje trimester. Synes det går supertregt. :-) Er veldig mye mer utålomodig denne gangen enn jeg var da vi fikk førstemann. Nå gleder jeg meg bare til babyen kommer! :-D Ved forrige svangerskap føltes det trygt å ha babyen i magen, så det plaget meg ikke å gå en uke på overtid, mens tanken på å få den ut og ha den her ute virket mye mer skremmende.

Har termin 1. Februar denne gangen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...