Gå til innhold

Til dere som har bonusordninger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere i loepet av et aar? Hva er ''vanlig''?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt forskjellig..i fjor og i år fikk vi rundt 20000 året før det fikk vi ca10000, spørs hvor bra det har gått og hvor mye overskudd firmaet har.

Skrevet

Pleier å ligge på ca. 10.000 - 50.000, men det kommer alt an på hvor bra prosjektene går. Er heldigvis bare et suplement til den vanlige lønna mi.

Skrevet

Flere

 

Er 100 000 bonus veldig mye eller er det "vanlig"?

Skrevet

Kommer helt an på arbeidsgiver, og hva du jobber med.

Skrevet

Mannen min får bonus på ca 240 000 i år; han er driftskonsisjonær.

Skrevet

Jeg får 5000,- hver tredje måned, om vi ligger over budsjett, og om vi får et bedre driftsresultat enn budsjettert, får jeg, som daglig leder, 25% av det beløpet vi ligger over med. Ligger så langt an til å få ca 25000,- i år, men så har vi jo de to beste månedene igjen, så håper på mer! :)

Skrevet

Konsesjonær, tror jeg vi heller sier.. :)

Skrevet

Lurer litt på om vi har misforstått, er derfor jeg lurer. Syns 100 000 hørtes veldig mye ut hvis fastlønna er på 400 000 ? Kanskje bonusen er 10 000 istedet? Det høres velmer sannsynlig ut eller?

Skrevet

Hva er det dere får bonus av da, altså på hvilket grunnlag får dere bonus?

Hva jobber du/dere som?

Skrevet

PPC manager (innen online markedsføring)

 

Er ikke jeg, men mannen min som har takket ja til stillingen

Skrevet

Er det en fast årlig bonus, eller avhenger den i resultat?

Skrevet

avhenger av resultat tror jeg ja..men likevel høres ikke 100 000 veldig mye ut når fastlønna er så lav?

Skrevet

mannen min får "bonus" på 1000 kr i kvartalet... Jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...