Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hvor mye har dere i loepet av et aar? Hva er ''vanlig''?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Har litt forskjellig..i fjor og i år fikk vi rundt 20000 året før det fikk vi ca10000, spørs hvor bra det har gått og hvor mye overskudd firmaet har.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Pleier å ligge på ca. 10.000 - 50.000, men det kommer alt an på hvor bra prosjektene går. Er heldigvis bare et suplement til den vanlige lønna mi.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Flere Er 100 000 bonus veldig mye eller er det "vanlig"?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Kommer helt an på arbeidsgiver, og hva du jobber med.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Mannen min får bonus på ca 240 000 i år; han er driftskonsisjonær.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Jeg får 5000,- hver tredje måned, om vi ligger over budsjett, og om vi får et bedre driftsresultat enn budsjettert, får jeg, som daglig leder, 25% av det beløpet vi ligger over med. Ligger så langt an til å få ca 25000,- i år, men så har vi jo de to beste månedene igjen, så håper på mer!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Konsesjonær, tror jeg vi heller sier..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Lurer litt på om vi har misforstått, er derfor jeg lurer. Syns 100 000 hørtes veldig mye ut hvis fastlønna er på 400 000 ? Kanskje bonusen er 10 000 istedet? Det høres velmer sannsynlig ut eller?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #10 Skrevet 3. november 2011 Hva er det dere får bonus av da, altså på hvilket grunnlag får dere bonus? Hva jobber du/dere som?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #11 Skrevet 3. november 2011 PPC manager (innen online markedsføring) Er ikke jeg, men mannen min som har takket ja til stillingen
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 Er det en fast årlig bonus, eller avhenger den i resultat?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 avhenger av resultat tror jeg ja..men likevel høres ikke 100 000 veldig mye ut når fastlønna er så lav?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #15 Skrevet 3. november 2011 mannen min får "bonus" på 1000 kr i kvartalet... Jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå