Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 jeg bor ikke i Oslo men i Grenland, og jeg bruker ikke ull nå, guttungen hadde rent bort er jo både 12 og 13 grader, men han er varm av seg og da
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Vi har brukt ull en perioe, men ikke nå som det er så varmt ute. Evt. kun body, og ikke stilongs, eller omvendt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Det bruker både ungene og jeg. Trenger ikke så mye over da.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Bruker ikke ull nå som det er så varmt, men gjorde det for noen uker siden.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 ullundertøy (body og strømper) og ulldress løststrikket når han skal være i vogna med pose, blir ikke for varm med mindre han legger seg til å sove i posen da trenger han midre klær. ullundertøy, tynn fleese and parkdress og gode sko osv når han skal løpe rundt i barnehagen eller lekeplassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå