Gå til innhold

Sommerferie 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere aleneforeldre reise sammen med barnet/barna i sommer?

Jeg skal ihvertfall ha med min på 4 år sydover i år, orker ikke nok en norsk sommer :-)

Så tenker jeg å vente med å reise til september, ikke så dyrt og ikke så varmt.. (får benytte sjansen mens de går i barnehagen :-))

Men hvor skal vi dra??

Vil være på et sted hvor vi begge kanskje kan bli kjent med andre mennesker, men på samme tid frister det lite med et svært feriesenter..

Tips mottas med stor takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte veldig godt Tenerife alene med et barn. Litt eldre enn ditt, men likevel :)

Besøkte Loro park og Ørneparken, begge spennende steder. Teide(vulkanen) er også alternativ der. vi kunne ikke dit pga ørebetennelse hos barnet, så det ble med ønsket. Bodde nær Los Americos eller hvordan det skrives. Sør-enden er mer stabil værmessig sett.

Grei plass, lett å bli kjent med andre på ferie, og helt flott ang temperatur og alt sånt. Der er jevn temp hele året, og det samme med sjøen.

Ellers er Hellas og øyene der godt alternativ. Grekere elsker barn og duller med alle barn :) God mat og rimelige priser.

Skrevet

Ja, jeg må innrømme at Hellas frister veldig... Så blir vel sannsynligvis det :-) Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...