Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Og ikke de man legger sammen heller. er ute etter en skikkelig stor badebalje:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 har sett noen svære på coop obs. Pass på at du velger et med propp i, det er tung å tømme de uten propp.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 De har en ok stor på biltema til 119 kr tror jeg. Jeg brukte den til baby var 6-7 mnd, men kunne brukt den lenger. (Vi har badekar så hoppet over til det når baby satt.) Min søster hadde like stort badekar til datteren sin, og jenta var så glad i å bade at hun brukte den til hun var 4,5 år. Men da måtte hun formelig hjelpes ut, satt fast nedi der! Den på biltema er akkurat stor nok til å ha slikt "liggebadebrett" i, jeg vet ikke om det har noe navn egentlig:P
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Har et avlangt, hvitt badekar fra Coop Obs. Det passer akkurat inn på tvers i dusjkabinettet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Vi har den fra biltema. Bruker den enda til gutten på 17 mnd og ser ikke ut som han har planer om å vokse ut av den enda.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Europris har en gedigen en med propp. Snuppa på 2,5 kooooser seg i den!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Vi har kjøpt et stort et på Europris, med propp. :-
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Vet du, vi har et vanlig oppblåsbart rundt badebasseng som passer perfekt inn i dusjkabinettet. Kosta en 10'er på rema, har propp i bunnen, og om vi ønsker det så kan vi ta ut lufta når det ikke er i bruk, selv om det stort sett står oppreist på høykant ved siden av dusjen. Dette er noe av det lureste vi har funnet på, ungen koser seg kjempemasse siden det rommet mye vann og er god plass. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå