*bikki* Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Har hørt at de kommer av hormoner i melka, men kan det også bli verre av det jeg spiser?? Noen dager har hun ekstra mye røde prikker...
Babyønske �� Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Kan også være reksjon på noe du spiser ja. Min eldste fikk utslett når jeg spiste/drakk sitrus, f eks appelsinjuice.
Billie Jean Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg har ikke merket meg noen matsorter som gir mer prikker, men da min så ut som en tenåring i ansiktet (lekkert! da han var et par uker smurte jeg med aderma som jeg kjøpte på apoteket. Prikkene ble nesten borte i løpet av et par dager.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Er det mange røde prikker?? Tenker du liksom vannkopper når du ser de..... Her hos oss har flere barn vi er sammen med, fått de samme. Alle trodde det var vannkopper....men de er noe som heter munn-hånd og fotsyke. Flere ble røde inne i hendene og under fotebladene...... Lang inkubasjonstid, de hadde feber og nedsatt allmenntilstand. Noen fikk allergi medisin som hjalp mot kløen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå