Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Er i uke 18 nå. Er andregangs og har kjent godt med liv hver dag siden søndag, men i går merket jeg ikke mye til bevegelser. Har hatt MASSE utflod dette svangerskapet, men det har vært hvit/gulaktig. I dag når jeg stod opp merket jeg at det hadde kommet bittelitt brunlig utflod. Det var ikke mye, og det virket tørt på en måte. Har lest litt om MA, og mange skriver at deres eneste tegn var en bitteliten blødning som de knapt la merke til. Kan dette ha skjedd meg nå? Var på ultralyd i uke 16, og da levde fosteret.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Hvis du bekymrer deg veldig så ringer du føden/legevakta. Jeg blødde litt til og fra flere ganger under svangerskapet, og har ei frisk litta tulle i fanget nå. Men alltid bedre å sjekke en gang or mye enn for lite. Vet iallefall at de pleier å ha doppler på legevakta
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Jeg ville ha kontaktet legen. Litt blødning kan være normalt, men kombinert med mindre liv enn vanlig bør det undersøkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå