Gå til innhold

Tattovering i Oslo-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som er bra på realistisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha realistisk anbefaler jeg å ta turen til Moss, Electric Linda er et geni på det området!!

Skrevet

Bestillte time hos henne, men måtte avlyse. Gikk inn på siden hennes i går og man måtte fylle ut et skjema for og bli kontaktet dersom man ønsket og tattovere seg hos henne. Greit nok det da, men det er inmari lang ventetid. Og prisen er jo 1800 pr time. Må nok gjøre min over 3 ganger tenker jeg og da blir det fort 20 000 i og med at hun tar minimum 3,5 time pr gang. Det er MYE penger, men selvfølgelig, hun er jo veldig flink. Lurer bare på om det er noen andre som er nesten like flinke der ute, og kanskje litt rimeligere...?

HI

Skrevet

Hehe, joda, prisen er som den er, men så får man jo produkt deretter da. Helt ærlig så syns jeg ikke det er noen som er i nærheten av hennes arbeid der ute. Skulle du hatt noe annet enn realistisk kunne jeg nevnt mange kjempe dyktige tatovører.

Skrevet

Forresten, hva skal du ha, og er det farger eller svart/hvitt ?

10.51

Skrevet

En dame som holder en liten engel. Nydelig bilde:)

Sort/hvitt. Er liksom det jeg ønsker og ta først nå. Har planer om en annen tattovering også, med litt farger, og da tenker jeg og gå til Noi på 1969 tattoo. Men har liksom såå lyst på den andre først.

Men du, hvilke tattovører synes du er dyktige da? Oslo.

HI

Skrevet

En dame som holder en liten engel. Nydelig bilde:)

Sort/hvitt. Er liksom det jeg ønsker og ta først nå. Har planer om en annen tattovering også, med litt farger, og da tenker jeg og gå til Noi på 1969 tattoo. Men har liksom såå lyst på den andre først.

Men du, hvilke tattovører synes du er dyktige da? Oslo.

HI

Skrevet

Jeg syns gjengen på Lucky 7 har fint utvalg, men tror ikke det er noen der som gjør relistisk. De er helt rå på old school/ new school. Men hvis jeg var deg ville jeg tatt turen innom og tatt med bildet. Det skader ikke å spørre, og nå er heldigvis de fleste tattoo studioer blitt såpass proffesjonelle at de har vett på å anbefale noen andre hvis de ikke føler dette er noe de klarer selv.

Jeg har veldig god erfaring med å få råd fra de som driver med det. De har som oftest mest peiling, hehe.

Det blir nok dritfint..men fy så vondt det gjør, hehe,

Skrevet

nederst i karl johans gate inn side gata fra den dritt butikken flava ligger det en tattoo sjappe som kun driver med realistisk tattoo, utrolig flinke folk. husker bare ikke hva den het i farta odins... elr noe. det ligger i en rocke butikk. annbefaler deg å ta en tur innom med bilde av det du ønsker eller lignende så blir du nok fornøyd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Symbolic ink! De er kjempeflinke og koselige :)

Skrevet

Var innom siden til Symbolic Ink, men kan ikke si jeg ble så veldig imponert av det de hadde lagt ut på nett for å være helt ærlig.

HI

Skrevet

Har sett mye bra på siden til hellspawn ja. Snakker han norsk eller engelsk?

HI

Skrevet

Han er norsk :-)

Ser at Facebook siden er mer oppdatert enn hjemmesiden, ligger link til facebookgruppen på siden hans :-)

Skrevet

Sjekket facebook siden, han er veldig flink. Skal ta meg en tur innom med motivet og høre hva han synes!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...