Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Tror dere det er koreografert til tusen, eller tror dere de "bruker" mye av det samme som de ville gjort med andre i senga uten kameraer? Jeg ser ofte likheter i sexscener med bestemte skuespillere, og lurer innimellom på om disse er så fantastiske i senga!? Jeg tror det er noe spik spenna galt med mannen min, for den sexen vi har minner litt om sånn klønete førstegangssex hver gang.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Tror nok ikke det er det samme å ha "sex på tv" og sex i privatlivet, de må jo skille på det å ha sex on scren g det med virkerligheten, da de fleste har mann/kone/samboer/kjæreste. Hvis ikke kan jo sikkert den de ha kjær føle seg bedratt, om skuespilleren bruker de samme "movs" som i deres privat seng.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 De har jo ikke sex på ordentlig !!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Nei, men det kan fortsatt se ut til at de bruker samme moves med motspilleren, som på privaten, men lite trolig at de gjør det.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Lettere å få det til å se fantastisk ut når du ikke faktisk har sex på ordentlig. Når man bare skal late som. Selvfølgelig ser det ikke slik ut når de har sex på ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå