Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 noe spesielt dere tenner på eller? mannen min synes det er så rart at jeg vil bli tatt hardt og helst oppover en vegg, spanke meg og være slem, at han skal ha all makt! jeg ser absolutt ikke noe rart i det...da skulle han ha visst hva jeg har vært med på før:P
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Her tenne vi begge to på spanking. Men hvor går grensen til at det blir rart? Hender at vi innvolverer en liten buttplug inn i spankingen, men ut over det, er vi ganske kjedelige i senga.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Du har vel en submissiv natur da. Jeg liker sånne ting som mange her inne mener er kvinneundertrykkende og grisete. BDSM i ulike former, analsex, sæd i ansiktet, fisting etc. Har vurdert wet, det virker interessant, men ikke så interessant at jeg har giddet enda. Det skal jo litt planleging til med all den der kanelteen som skal drikkes og sånn. Men hva vi gjør er ikke så viktig egentlig, jeg syns det er en veldig stor turn on å se at mannen virkelig tenner på hva han nå tenner på. Mener så lenge en har respekt for hverandre som mennesker og ingen kommer til skade, så må det være lov å leke litt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Mye som de andre over her. Spanking, HARDT, bondage, rollespill osvosv.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Wet , når jeg er veldig full hehe, ellers synes jeg det er ganske ekkelt, men mannen min elsker det....Kanelte ? aldri hørt om..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 hehe, joda, Det er jo ekkelt om en har drukket lite, det sier seg jo selv, uten at jeg skal gå i detaljer, Men kanelte gjør vistnok at urin lukter myye bedre. Og diverste kroppsvæsker lukter og smaker mye bedre om en spiser mat som inneholder mye c vitamin, frukt, og spesielt ananas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå